سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در تامین دوز دوم واکسن کادر درمان مشکلی نداریم

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا همدان گفت:در تامین دوز دوم واکسن کرونا برای کادر درمان در استان مشکلی وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، ابراهیم جلیلی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با اشاره به بروز مشکل تامین دوز دوم  واکسن کادر درمان در برخی از استان‌های کشور گفت :خوشبختانه این مشکل در استان همدان ایجاد نشده و تعداد قابل توجهی از کادر درمان که در مرحله نخست دریافت واکسن کرونا حضور داشتند، دوز دوم را تزریق کرده‌اند.

او ادامه داد: نرسیدن موعد و تاریخ مقرر در برای دریافت نوبت دوم، تنها دلیلی است که برخی از اعضای کادر درمان دوز دوم واکسن کرونا را دریافت نکرده‌اند.

جلیلی با تاکید بر شکننده بودن شرایط فعلی کرونا بیان کرد: درصورت عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و بی‌توجهی به شیوه نامه های بهداشتی در زمان انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا، می‌توانیم احتمال بروز موج پنجم کووید-۱۹ را از هم‌اکنون پیش‌بینی کنیم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان همدان از بستری بودن ۴۸۶ بیمار مبلا به کرونا در بیمارستان‌های استان خبرداد و گفت: شیب بیماری در استان به صورت ملایم روبه کاهش است؛ این درحالی‌است که وضعیت همچنان شکننده بوده و در برخی از استان‌های کشور با آمار افزایشی این بیماری مواجه هستیم.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.