سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تحصیل بیش از ۷ هزار دانش آموز در مدارس شاهد خراسان جنوبی

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از تحصیل ۷ هزار و ۴۰۰ دانش آموز استان در مدارس شاهد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، واقعی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: درحال حاضر ۷ هزارو ۴۰۰ دانش آموز دختر و پسر دوره‌های مختلف تحصیلی در ۲۹ مدرسه شاهد استان مشغول ادامه تحصیل هستند.

او افزود: با توجه به ضرورت تکریم فرزندان جامعه ایثارگری و خانواده‌های معزز شهدا در مدارس شاهد، باید کلاس‌های فوق برنامه جهت اعتلای مهارت‌های علمی و زندگی فردی و اجتماعی این دانش آموزان مورد توجه قرار گیرد.

واقعی با اشاره به آغاز فصل ثبت نام مدارس اظهار کرد: ثبت نام پایه اول مدارس شاهد همزمان با سایر مدارس از اول خردادماه سال جاری آغاز شده و تا بیستم پنجم این ماه ادامه دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به آغاز فرایند ثبت نام دانش آموزان پایه هفتم این مدارس از بیست و دوم خرداد لغایت ۱۵ تیرماه امسال تصریح کرد: ثبت نام دانش آموزان پایه دهم مدارس شاهد نیز از اول تیرماه آغاز شده و تا بیست و چهارم این ماه ادامه خواهد داشت.

او با بیان این که در بحث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، دانش آموزان شاهد باید پیشتاز باشند بیان کرد: درمدارس شاهد مباحث تربیتی، پرورشی و فرهنگی باید خیلی پر رنگ تر از سایرمدارس باشد.

انتهای پیام / س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.