سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیشترین سوانح رانندگی در محور بیرجند_ زاهدان

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: بیشترین حوادث رانندگی در محور بیرجند_ زاهدان رخ داده است که اکثر سوانح رانندگی در ساعات بعد از ظهر و شب رخ داده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، سرهنگ رضایی رئیس پلیس راه خراسان جنوبی در جلسه کمیسیون اجرایی حمل و نقل استان گفت: از ابتدای سال تاکنون ۴۷ نفر در حوادث جاده‌ای استان فوت شده اند، و بیشترین حوادث رانندگی در محور بیرجند_ زاهدان رخ داده است که اکثر سوانح رانندگی در ساعات بعد از ظهر و شب رخ داده است.

او  افزود: بیشترین علت حوادث رخ داده در سطح جاده‌های استان، خروج از محور بر اثر خستگی و خواب آلودگی رانندگان بوده است.

مدیر کل اداره راهداری و حمل و نقل جاده استان گفت: بیشتر رانندگان در مسیر‌های کویر شب را برای رانندگی انتخاب و بدون استراحت رانندگی می کنند که به همین دلیل شاهد حوادث ناگواری هستیم.

جلال زاده با اشاره به اینکه بیشترین نقاط حادثه خیز در راه‌های روستایی وجود دارد، افزود: چند سال است که ایجاد استراحت گاه‌های موقت، شیب شیروانی و شیار‌های لرزاننده هشداردهنده به رانندگان در سطح استان در حال اجرا است تا بتوانیم حوادث را به حداقل برسانیم.

وی گفت: اگر ما فرهنگ ترافیکی، استفاده خودروی بین جاده‌ای را بتوانیم به درستی گسترش دهیم، شاهد کاهش آمار در حوادث جاده‌ای خواهیم بود.

فرهادی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همچنین از دستگاه‌های اجرایی خواست با توجه به ایام پیش رو همکاری لازم را با پلیس راه در مبادی ورودی استان داشته باشند.

انتهای پیام /  ط آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.