سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شش درصد افراد واجد شرایط در بام ایران کارت هوشمند ملی ندارند

مدیرکل ثبت احوال چهارمحال و بختیاری گفت: تنها شش درصد افراد واجد شرایط استان هیچ‌گونه اقدامی برای دریافت کارت هوشمند ملی انجام نداده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، عبدالرضا کریمی مدیرکل ثبت احوال چهارمحال و بختیاری گفت: برای ثبت رای در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، داشتن شناسنامه و شماره ملی الزامی است که اگر فردی به هر دلیلی شناسنامه خود را مفقود کرده باشد باید ۱۵ روز قبل از آغاز انتخابات به منظور رای دادن به دفاتر پیشخوان خدمات الکترونیک دولت مراجعه و درخواست صدور شناسنامه جدید بدهد، در غیر این صورت در فرجه قانونی یعنی یک ماه پس از ارائه درخواست، شناسنامه المثنی صادر خواهد شد.

او افزود: در روز انتخابات نیز تمامی ادارات ثبت احوال و دفاتر پیشخوان خدمات الکترونیک دولت استان زیر نظر اداره ثبت احوال به منظور پاسخگویی به افراد فعال هستند.


بیشتر بخوانید


کریمی اضافه کرد: حدود ۹۴ درصد مردم چهارمحال و بختیاری برای دریافت کارت هوشمند ملی اقدام کرده اند که این افراد یا کارت ملی خود را تحویل گرفته یا صدور کارت آن‌ها در دست اقدام است و تنها شش درصد افراد واجد شرایط استان هیچ‌گونه اقدامی برای دریافت کارت هوشمند ملی انجام نداده‌اند که با توجه به کاربردی شدن کارت ملی، درخواست می‌شود این افراد هر چه سریع‌تر اقدامات لازم به منظور صدور کارت ملی خود انجام دهند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.