سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رضایی:

ده‌ها میلیارد دلار رانت سلطان‌پرور توسط دولت‌ها ریخت و پاش می‌شود

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به بیان توضیحاتی درباره دلار رانت پرور که توسط دولت ها ریخت و پاش می شود، پرداخت.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن رضایی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: سالانه ده‌ها میلیارد دلار رانتِ سلطان پرور توسط دولت‌ها ریخت و پاش می‌شود که تاثیری هم در قیمت تمام شده کالا‌ها ندارد.  

نامزد انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: با برگرداندن فقط ۱۸ میلیارد دلار از رانت‌ها به مسیر منافع ملی می‌توانیم هم کسری بودجه را ۱۰ میلیارد دلاری را تراز کنیم، هم یارانه ۴۵۰ هزار تومانی را با ۸ میلیارد دلار پرداخت کنیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۸:۰۲ ۱۱ خرداد ۱۴۰۰
جناب رضایی متاسفانه صداقتی در رفتار و گفتار شما دیده نمیشه.شما اگه واقعا به فکر اقتصاد این کشور بودی سالها لوایح fatf رو تو سازمان متبوعت یعنی مجمع تشخیص مصلحت نظام معطل نمی گذاشتی در حالی که میدونی یا اگه نمیدونی باید بدونی که تا این لوایح تصویب نشه هیچ گشایشی در اقتصاد کشور حاصل نمیشه و حتی اگه خود شما رای بیاری و رئیس جمهور بشی اولین اقدامت باید تصویب همین لوایح باشه. مشکلامثال شما همین عدم صداقتها با مردمه.