به دلیل افشای اسامی نامزدها قبل از اعلام رسمی انجام شد؛

شکایت ستاد انتخابات کشور از خبرگزاری فارس

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: از خبرگزاری فارس به دلیل افشای اسامی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری قبل از اعلام رسمی شکایت شد.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، جمال عرف رئیس ستاد انتخابات کشور در رادیو انتخابات گفت: بعد از اعلام اسامی ۷ نفر تائید صلاحیت شده در انتخابات ریاست جمهوری توسط خبرگزاری فارس، از این خبرگزاری شکایت کردیم و مسئولان این خبرگزاری باید بگویند این اطلاعات را از کجا آورده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات کشور اظهار کرد: هنوز وزارت کشور اسامی تائید صلاحیت شده‌ها را نداشت و شورای نگهبان هم اسامی را به ما اعلام نکرده بود، اما خبرگزاری فارس این اسامی را منتشر کرد.

عرف درباره دلیل حساسیت این موضوع تصریح کرد: علت حساسیت این است که در مرحله نهایی حساسیت بالاتر است و باید اقدامات لازم را انجام دهیم. باید ساز و کار حقوقی و قانونی لازم برای این نوع مسائل در نظر گرفته شود تا شاهد این اتفاقات نباشیم.

رئیس ستاد انتخابات کشور بیان کرد: این اعلان‌ها می‌تواند تنش زا باشد و جزو خط قرمز‌های ما است و با آنها برخورد می‌شود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۰:۲۹ ۱۱ خرداد ۱۴۰۰
بنظرم اقای رئیس ستاد انتخابات نظرشان براین بود که اسامی اعلام نشود تاامکان وجودداشته باشد تابا شورای نگهبان جهت تایید مدنظرشان تبادل نظر بنمایند ولی بااعلام خبرگزاری این کارازدولت ووزارت کشور گرفته شد لذاکارخوبی خبرگزاری انجام داده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۳ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
آقای رییسی هم باید بگوید دقیقا چه ساعتی از تعداد افراد احراز صلاحیت شده ( یا اسامی آنها ) باخبر شد و رایزنی های ایشان با مقامات بالاتر از چه ساعتی شروع شد ؟ آیا خبرگزاری فارس از افراد ستاد آقای رییسی یا خود ایشان مطلع شده ؟ این اعلام زودهنگام تا چه میزان در جنگ تبلیغاتی دشمن و کاهش میزان مشارکت مؤثر بوده ؟ آیا واقعا خبرگزاری فارس فکر می کرده دارد با اعلام شنیده ها ! به امنیت ملی کشور کمک می کرده ؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۶ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
نشر اکاذیب که نکرده حقیقت رو گفته. به جای این کارا برید دنبال رسانه ها و روزنامه های اصلاح طلب که تا میتونن دروغ و آدرس غلط به مردم تحویل میدن. برید از اونا شکایت کنید و دادگاهیشون کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
هوشیاری رسانه ها باید تشویق بشه یا تنبیه بشه آقای مسئول
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۵ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
خیلی جوش نزنید، شما که تموم شدید، بذارید اگه دولت بعد صلاح دونست إن شاءالله اقدام میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۴ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
این یعنی آزادی بیان از نگاه دولت تدبیر و امید و اصلاح طلب ها...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۲ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
الآن مشکل و اولویت تون همینه؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۱ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
ایکاش مسوولان دولت تدبیر و امید، به جای آن، دنبال این بودند که رانت خواران اقتصادی از کجا مطلع می شوند و با فساد اقتصادی مبارزه می شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
فساد اگر در ثریا هم باشد اصلاحطلبان به ان دست خواهند یافت