سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دادستان تهران: با هر تخلف انتخاباتی برخورد می کنیم حتی اگر ستاد رئیسی باشد

در پی اظهارنظر برخی کاندیدا‌ها درباره هشدار دادستان تهران، دادسرای عمومی و انقلاب تهران اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در پی اظهارنظر برخی کاندیدا‌ها درباره هشدار دادستان تهران، دادسرای عمومی و انقلاب تهران طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

۱. دادستان‌های مختلف مراکز استان و شهرستان‌ها در اجرای تکلیف قانونی خود مبنی بر رسیدگی به تخلفات انتخاباتی، در دوره‌های مختلف اقدام به ارائه تذکر و هشدار قانونی برای پیشگیری از وقوع جرائم انتخاباتی کرده و تذکرات اخیر نیز مطابق با رویه همه دوره‌های انتخابات و برای پیشگیری از تخلفات احتمالی انتخاباتی بوده است.

۲. ریاست قوه قضائیه در ابتدای ورود به عرصه انتخابات، در جمع مسئولین عالی قضائی تاکید کردند که مبادا حضورشان در انتخابات مانع از اجرای وظایف قانونی بخش‌های مختلف دستگاه قضائی شود و بر همین اساس تاکید کردند با هرگونه تخلف احتمالی حتی از جانب طرفداران و یا ستاد‌های وی، همچون سایر کاندیدا‌ها طبق ضوابط قانونی برخورد شود.

۳. باتوجه به در جریان بودن چهار انتخابات همزمان از جمله انتخابات شورا‌های شهر و روستا، مجلس خبرگان، میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری، تذکرات صادره از جانب دادستانی شامل کلیه نامزد‌ها و ستاد‌های آن‌ها در انتخابات مختلف می‌باشد.

۴. نباید توصیه و تاکید بر اجرای قانون را به عنوان تهدید تلقی کرد بلکه انتظار می‌رود کاندیدا‌های انتخابات با پرهیز از سوء برداشت سیاسی پیرامون انجام تکالیف قانونی دستگاه قضایی، خود مروج اجرای قانون باشند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

برچسب ها: انتخابات ، دادستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
امید
۲۳:۳۲ ۱۱ خرداد ۱۴۰۰
فقط آقای رئیسی میتونن کشور رو نجات بدن .
خود من دو دوره به روحانی رای دادم
با توجه به عملکردی که میبینیم ازشون ، با احترام به بقیه نامزدها گزینه خیلی بهتری هستش . فکر کنم مملکت از این منجلاب بیرون بیاد
من با یک کلید فریب خوردم اما توو این 3 سالی که عملکرد رئیسی رو دیدم خداییش خیلی کارها کرده . در حق خودتون بدی نکنین فکر کنین ببینید واقعا کدومش لیاقت داره
ناشناس
۱۹:۵۲ ۱۱ خرداد ۱۴۰۰
حتی اگر ستاد رئیسی باشد
خخخخ
ناشناس
۱۷:۳۸ ۱۱ خرداد ۱۴۰۰
بابا ای و الله تو دیگه کی هستی!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
۱۴:۱۶ ۱۱ خرداد ۱۴۰۰
رئیسی و جلیلی خوبن
ناشناس
۱۳:۲۶ ۱۱ خرداد ۱۴۰۰
جان مادرتون بیاید منو دادگاهی کنید اعدام م کنید که خسته شدم از این زندگی نکبتی ،خودم همه چیز رو گردن می گیرم بخدا ، هرچقدر تلاش میکنم بی فایده ست ، دنیا انگار برای راحت طلبان شرایط خرسندی رو براشون فراهم کرده ،
ناشناس
۱۹:۵۲ ۱۱ خرداد ۱۴۰۰
بله
ناشناس
۱۲:۲۸ ۱۱ خرداد ۱۴۰۰
متاسفانه انتخابات فرمایشی و سلیقه ای شده است مگر قانون نداریم که دادستان تهدید می‌کنه اگر قانون هست نزدیک انتخابات هیچ مقام و مسئولی حق ندارد سلیقه ای رفتار کنند و بیانیه صادر کنند .
ناشناس
۱۲:۲۶ ۱۱ خرداد ۱۴۰۰
آقای رضایی هم بهش یاد دادن با تخریب دیگر کاندیداها رای جنع کنه نه داداش از قدیم و ندیم گفته اند برای بهتر شدن و بهتر دیده شدن خودتو ببر بالا نه دیگران را بکش پائین .
A++
۲۱:۰۲ ۱۱ خرداد ۱۴۰۰
اتفاقا به هیچ وجه اینطور نیست. انتخابات قبلی اقای رضایی ثابت کرد که کار با حواشی نداره.

ای کاش کسی که علم و تواناییشو داره دربیاد نه اینکه کسی که بخواد و تنها قصد ریس جمهور شدن داشته باشه!!
ناشناس
۱۲:۲۳ ۱۱ خرداد ۱۴۰۰
انشااله اینگونه باشد