سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور موفق دانشجویان ملایری در مرحله نهایی رقابت‌های کرسی‌های آزاد اندیشی

چهار تیم دانشجویی ملایری در مرحله نهایی رقابت‌های کرسی‌های آزاد اندیشی دانشگاه آزاد کشور خوش درخشیدند.

محمد عظیم خدایاری رئیس دانشگاه ازاد اسلامی واحد ملایر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، با بیان اینکه تیم‌های دانشجویی ملایر در مسابقات کرسی‌های آزاد اندیشی دانشگاه آزاد کشور درخشیدند گفت:از مجموع تیم‌هایی که از ملایر به مرحله کشوری این رقابت‌ها راه یافته بودند چهار تیم ما توانستند در چهار گروه مختلف رتبه‌های اول تا چهارم کسب کنند.

او  افزود:در محور‌های سلامت و اجتماعی این رقابت‌ها دو تیمی که از ملایر شرکت کرده بودند رتبه‌های اول کشوری را  کسب کردند.

رئیس دانشگاه ازاد اسلامی واحد ملایر ادامه داد: تیم‌های هنر و معماری و فرهنگی نیز توانستند در این رقابت‌ها به ترتیب رتبه‌های سوم و چهارم کشوری را از آن خود کنند.

خدایاری افزود: راه یابی چهار تیم ملایر به مرحله نهایی این رقابت‌ها در حالی اتفاق افتاد که تیم‌های ملایر تنها نمایندگان استان همدان بودند که باعث سربلندی و سرافرازی این استان در این رویداد‌ها شدند.

او گفت: با توجه به پیام مقام معظم رهبری به این رویداد امیدواریم در سال‌های آینده شاهد رشد حضور تیم‌های واحد ملایر و افتخار آفرینی آنان برای شهر و استان خود باشیم.

رئیس دانشگاه ازاد اسلامی واحد ملایر افزود: با توجه به افتخار آفرینی دانشجویان و برای تقدیر از آنان و روحیه بخشی به این عزیزان در مراسمی با حضور مسولین استانی و شهرستانی از افتخار آفرینی آنان تقدیر به عمل خواهد آمد.

خدایاری با اشاره به حضور ۱۵۰۰ تیم از کل کشور در این رویداد گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر تنها دانشگاهی بود که همزمان چهار تیم دانشجویی این واحد در مرحله نهایی این رقابت‌ها حضور داشتند.

انتهای پیام/د.ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.