سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سخن روز؛

انتخابات و قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران

فداکاری ها و حضور پرشور مردم در انتخابات نشان از قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، انتخابات ۲۸ خردادماه امسال برگزار می‌شود و سرنوشت پست ریاست جمهوری، شورا‌های اسلامی شهر و روستا و در برخی از شهر‌ها سرنوشت کرسی‌های میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی و میاندوره‌ای مجلس خبرگان هم مشخص می‌شود.

کمتر از ۱۶ روز به این روز سرنوشت ساز باقیمانده و مردم هم منتظرند تا در روز انتخابات با حضور در پای صندوق‌های رای فردی که شایسته می‌دانند انتخاب کنند.

انتخابات یک رویداد سیاسی اجتماعی است و این رویداد در سایه امنیت در فضای جامعه به خوبی رخ می‌دهد و اینکه اگر امنیت قبل، حین و بعد از رای گیری برقرار باشد جامعه می‌تواند بدور از التهاب به سوی تحول سیاسی پیش رود.

امنیتی که با عنایت پروردگار و به لطف خون شهدا و ایثارگری و مجاهدت جوانان و مردان و زنان غیور این مرز و بوم از مردم عادی و بسیج مردمی گرفته تا نیرو‌های انتظامی و ارتش و سپاه پاسداران و سربازان گمنام و پاسداران گمنام سالهاست در کشور برقرار است.

نکته قابل توجه اینکه انتخابات ریاست جمهوری سیزدهمین دوره و انتخابات میاندوره‌ای مجلس یازدهمین دوره هستند و همچنین انتخابات مجلس خبرگان و شورا‌های اسلامی هم عمری می‌گذرانند و در تمام این دوره‌ها امنیت فضای انتخاباتی به خوبی برقرار شده است.

امسال هم امنیت به خوبی برقرار شده و تدابیر امنیتی برای روز‌های پیش رو اندیشیده شده است.

سرهنگ حسینی رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: برای انتخابات پیش رو تدابیر لازم اتخاذ شده است و این انتخابات در امنیت کامل برگزار می‌شود.

حسینی افزود: کسانی که بر امنیت برگزاری انتخابات خدشه‌ای وارد کنند قطعا با برخورد قاطع پلیس مواجه خواهند شد.

او اضافه کرد: همه مردم با حضور پرشور خود در انتخابات پیش رو بار دیگر حمایت خود را از نظامشان اعلام می‌کنند و بهترین‌ها با انتخاب مردم روانه جایگاه‌های حساس مدیریتی شوند.


بیشتر بخوانید:

  • خنثی سازی توطئه‌های دشمنان با توجه به رهنمود‌های مقام معظم رهبری

  • هشت سال آینده زمینه تصمیم گیری برای صد سال آینده است

  • هشت سال آینده زمینه تصمیم گیری برای صد سال آینده است


از امنیت سخت که بگذریم اینکه در طول ۴۰ سال انقلاب اسلامی مردم ایران انتخابات زیادی با حضور حداکثری مردم برگزار شده نشان از ریشه‌های مردمی این انقلاب و امنیت نرم دارد.

انقلاب اسلامی مردم ایران اکنون به بلوغ ۴۰ سالگی رسیده و وارد ۴۰ ساله دوم عمر خود می‌شود و این موضوع انتخابات امسال را حساس‌تر از گذشته کرده است.

با توجه به اینکه امنیت در سایه وحدت و حضور مردم تقویت می‌شود دشمنان این دو محور را هدف قرار داده و دائما بر شیپور رسانه‌ای حضور نیافتن در پای صندوق‌های رای و تفرقه بین مردم با مردم و مردم با مسئولان می‌دمند.

انتخابات در پیش است و در این انتخابات در استان مرکزی علاوه بر ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا تکلیف میاندوره‌ای مجلس هم مشخص خواهد شد.

به یاری خداوند انتخابات پیش رو با حضور حداکثری مردم برگزار خواهد شد تا هم دشمنان نامید شوند هم قوتی برای منتخبین مردم شود تا با توان بالا گام‌های نرفته را به پیش ببرند.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.