سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زرگر مطرح کرد؛

انجام عمل‌های جراحی ارولوژی با تکنیک‌های خاص در شرایط کرونا

استاد ارولوژی دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: در شرایط کرونا عمل‌های ارولوژی متوقف نشد و جراحی بیماران با تکنیک‌های خاص انجام شد.

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدعلی زرگر استاد ارولوژی دانشگاه علوم پزشکی ایران در بیست و چهارمین کنگره سالیانه انجمن ارولوژی ایران اظهار کرد: علی‌رغم اینکه کرونا بیش از یک سال است در کشور شیوع یافته، ولی با این وجود انجمن اورولوژی ایران ارائه آموزش و به روز رسانی دانش همکاران را متوقف نکرده و به صورت وبینار در ماه یک یا دو جلسه و کنفرانس برگزار می‌شود و سالیانه نیز کنگره انجمن اورولوژی ایران برپا شده است.

او  با اشاره به اینکه برگزاری بیست و چهارمین کنگره سالیانه انجمن اورولوژی ایران با هدف به روز رسانی و ارتقای دانش پزشکان در حوزه ارولوژی انجام گرفته است، گفت: از آنجایی که انجمن‌های پزشکی بودجه دولتی ندارند از شرکت‌ها جهت برگزاری کنگره‌ها بهره‌مند می‌شوند و بر همین اساس ۱۶ شرکت در کنگره امسال حضور یافتند که از همکاری آن‌ها صمیمانه سپاسگزاریم.

عضو انجمن ارولوژی ایران با اشاره به اینکه بیست و چهارمین کنگره انجمن ارولوژی هفته گذشته ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت و هفته جاری ۶ و ۷ خرداد برگزار شده است، افزود: اساتید و صاحب‌نظران برجسته در این کنگره شرکت کرده و دستاورد‌های علمی در حوزه ارولوژی دنیا مطرح و انتقال تجربیات میان افراد و شرکت کننده‌ها انجام گرفته است.

 زرگر اضافه کرد: این کنگره ۴۰ سخنران داشت که ۱۲ مورد آن سخنان خارجی بودند که یا پزشکان و صاحب‌نظران از کشور‌های اروپا و یا ایرانیان مقیم آمریکا بودند. همچنین در مورد تکنیک‌های جراحی با روش‌های خاص در شرایط کنونی نیز در این کنگره مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت و باید توجه داشت که در شرایط کرونا عمل‌های جراحی ارولوژی متوقف نشد و با استفاده از روش‌هایی که آسیبی برای بیماران نداشته باشد و خطر انتقال کرونا نباشد اقدامات لازم برای کمک به آن‌ها انجام گرفته است و تداوم دارد.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.