سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته خبر‌های انتخاباتی استان چهار محال و بختیاری

در بسته انتخابات ۱۴۰۰ به مهمترین و داغ‌ترین خبر‌های انتخاباتی در استان چهار محال و بختیاری پرداخته شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، در بسته انتخابات ۱۴۰۰ به مهمترین و داغ‌ترین خبر‌های انتخاباتی پرداخته شده است.

  • اعلام نهایی اسامی داوطلبان شورا‌ها؛ ۱۵ خرداد


    دبیر ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری: نتیجه نهایی بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شورا‌های شهر و روستا ۱۵ خردادماه اعلام خواهد شد.

ملک محمد قربانپور دبیر ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری به همزمانی برگزاری ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا با سیزدهمین دوره ریاست جمهوری به صورت همزمان در سراسر کشور اشاره کرد و گفت: داوطلبان ریاست جمهوری از هفتم تا ۲۶ خرداد ماه به مدت ۲۰ روز فرصت دارند تا نسبت به تبلیغات ستادی خود اقدام کنند.

 


بیشتر بخوانید




او افزود: ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری برای برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ به وزارت کشور پیشنهاد داده تا یک‌هزار و ۱۶۴ شعبه در این استان فعال باشد.

 انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا در شهر‌های شهرکرد و لردگان به‌طور کامل الکترونیکی برگزار می‌شود.

 

  • نظارت ۳ هزار ناظر شورای نگهبان بر شعب اخذ رأی در چهارمحال و بختیاری

۳ هزار ناظر شورای نگهبان بر هزار شعبه اخذ رأی در چهارمحال و بختیاری نظارت می‌کنند.


رئیس هیئت نظارت برانتخابات شورای نگهبان در چهارمحال و بختیاری گفت: در برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در ۲۸ خرداد، بیش از سه هزار ناظر در استان برای برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند سازماندهی شده است.


حبیب نیکخو در نشست هماهنگی ناظران شورای نگهبان بر انتخابات ۱۴۰۰، با اشاره به تعامل و همکاری مؤثر نهاد‌های اجرایی، امنیتی، اطلاعاتی، انتظامی و قضایی با ناظران شورای نگهبان، افزود: ان‌شاءالله شاهد برگزاری انتخاباتی پرشکوه با حضور حماسی مردم بصیر انقلابی، دشمن شکن و در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهیم بود.


بهرامی رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری هم در این نشست، از تشکیل کمیته ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی خبر داد و گفت: شعب ویژه‌ای در هر شهرستان و بخش برای بررسی و رسیدگی به تخلفات انتخاباتی پیش بینی شده است.

  • برگزاری هرگونه تجمع در ستاد‌های نامزد‌های انتخابات ممنوع


دبیر ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری: برگزاری هرگونه تجمع در ستاد‌های نامزد‌های انتخابات ممنوع است.


ملک‌محمد قربانپور گفت: برگزاری مراسم استقبال از نامزدها، راه‌اندازی کاروان‌های تبلیغاتی و موارد مشابه، هرگونه تجمع انتخاباتی، مراسم سخنرانی، گفتگو و مناظره در مکان‌های سربسته از قبیل مساجد، سالن‌های اجتماعات، تالار‌های پذیرایی و سالن‌های ورزشی در ایام تبلیغات ممنوع است.


او افزود: رعایت نکردن این شیوه‌نامه‌های بهداشتی در ستاد‌های نامزد‌ها تخلف انتخاباتی محسوب می‌شود و برابر با قوانین مربوطه با متخلفان برخورد خواهد شد.

 

  • تعیین هزار و ۱۶۴ بازرس برای برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد 

هزار و ۱۶۴ بازرس برای برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد در چهارمحال و بختیاری تعیین شدند.


مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری گفت: علاوه بر این به ازای هر ۱۵ شعبه اخذ رأی، یک سربازرس و ۱۵ بازرس ویژه در شهرستان‌های استان پیش‌بینی شده است.


شهاب قائدی افزود: مجریان برگزاری انتخابات و به ویژه بازرسان حق فعالیت انتخاباتی ندارند و چنانچه موردی در این خصوص شناسایی و گزارش شود، با آن برخورد می‌شود.

 

  • منتخب مردم باید مقابل دشمن قوی و مقابل مردم خاضع باشد


سردار اکبری فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام گفت: منتخب مردم باید در مقابل دشمن قوی و قدرتمند و در مقابل مردم خاضع و خدمت گزار باشد.


او در جمع بسیجیان شهرستان بروجن افزود: حضور حداکثری در انتخابات پشتوانه نظام است و امروز انداختن یک رای در صندوق رای شلیک یک موشک به قلب دشمن است.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.