سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرهنگ سازی برای مدیریت مصرف برق در ایام پیک بار

مدیر روابط عمومی برق منطقه‌ای یزد، از تعامل با سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد، برای عبور موفق از پیک بار، خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،مجید دهقان، مدیر روابط عمومی برق منطقه‌ای یزد گفت: با توجه به بارش کم و خشکسالی‌های اخیر که موجب کاهش بهره‌برداری از نیروگاه‌های برق‌آبی کشور شده‌است، وضعیت شبکه برق کشور در سال جاری، با وضعیتی دشوار همراه است و افزایش مصرف مشترکین خانگی و صنعتی نیز، صنعت برق استان را با مشکل مواجه کرده است.

دهقان، استخراج رمز ارز‌ها را یکی از مهم‌ترین چالش‌های پیش روی صنعت برق استان در شرایط کنونی عنوان کرد و افزود: این موضوع باعث شده تا در زمان پیک بار، فشار بیشتری به شبکه برق استان وارد شود.

این مقام مسئول، در ادامه با تاکید بر تاثیر و ظرفیت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و همچنین نقش هنرمندان مردمی برای ترغیب مردم به مصرف بهینه انرژی، همکاری و تعامل این سازمان برای مدیریت بهینه مصرف برق را خواستار شد.

در پایان، عباس ملازینلی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد نیز، ظرفیت هنرمندان استانی، تولید محتوا و ایده‌های خلاقانه در زمینه‌های نمایشی و هنر‌های تجسمی را امری موثر در فرهنگسازی مدیریت مصرف در ایام پیک بار عنوان کرد.

انتهای پیام/و

برچسب ها: برق رسانی ، مصرف برق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.