سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امیر سرتیپ صباحی‌فرد مطرح کرد؛

لزوم استفاده از افسران کارآزموده برای مدیریت ثانیه‌های حساس در پدافند هوایی ارتش

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: در صحنه‌های نبرد پدافندی، ثانیه‌ها و لحظه‌ها در تصمیم‌گیری‌ها بسیار مهم است و برای مدیریت این صحنه‌ها به افسران کارآزموده و آب‍دیده نیازمندیم.

‌به گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، در همایش همتاسازی مدیران میانی پدافند هوایی ارتش گفت: افسران و مدیران باید هر لحظه برای مدیریت صحنه‌های نبرد واقعی آماده باشند و از هر فرصتی برای دریافت دانش و فنون اجرای ماموریت‌‎های رزمی - عملیاتی و دانش‌های تجربه محور استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه در صحنه‌های نبرد پدافندی، ثانیه‌ها و لحظه‌ها در تصمیم‌گیری‌ها بسیار مهم است و برای مدیریت این صحنه‌ها به افسران کارآزموده و آب‍دیده نیازمندیم، خاطرنشان کرد: تمام مدیران رده‌های بالا و میانی پدافند باید با اصول تعاملات و تشریفات آشنا بوده و در اجرای پروژه‌های اقتصادی و برنامه‌های فرهنگی از دانش روز و توان بهره‌گیری از ظرفیت‌ها بهره‌مند باشند.

امیر سرتیپ صباحی‌فرد تصریح کرد: در نیرو‌های مسلح به خصوص در پدافند، فارغ‌التحصیلی از دانشگاه یا مراکز آموزش درجه داری پایان کار و آخر راه نیست و افسران و درجه‌داران باید از هر فرصتی برای ارتقاء دانش و توان خود استفاده کنند که مطمئناً این شرایط باعث ارتقای منزلت و راندمان سازمانی خواهد شد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در ادامه با اشاره به تدابیر داهیانه فرماندهی معظم کل قوا در متن بیانه گام دوم انقلاب، افزود: باید همه آحاد درجه‌داران، افسران و فرماندهان، این منشور تمدن ساز را سرلوحه‌ی امور و کار‌های خود قرار بدهند که مطمئنا سعادت و پیروزی همه ما به اجرای دقیق آن بستگی دارد.

گفتنی است، همایش همتاسازی مدیران میانی پدافند هوایی برای انتقال انواع دانش و فنون از رده‌های بالا به رده‌های میانی به مدت سه روز در ستاد پدافند هوایی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در حال برگزاری است و معاونت‌های تخصصی، در کارگاه‌های مختلف دستاورد‌ها و تجربیات سال‌های گذشته و چشم انداز‌های آینده را در اختیار مدیران میانی قرار می‌دهند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۱:۳۴ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
کار خوبی