سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شکل‌گیری الگوی تابستانه در اصفهان

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: با توجه به شکل‌گیری الگوی تابستانه در استان اصفهان شرایط افزایش نسبی دما و ماندگاری گرما تا هفته سوم خرداد را خواهیم داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مژگان امیرامجدی کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی به نسبت پایدار در سطح استان تا پایان این هفته است و آسمان بسیاری از مناطق صاف تا کمی ابری پیش بینی می‌شود.

او با بیان اینکه وزش باد به نسبت شدید پدیده غالب استان است، افزود: غبار صبحگاهی در کلانشهر اصفهان و نواحی مرکزی و صنعتی دور از انتظار نیست.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به شکل گیری الگوی تابستانه شرایط افزایش نسبی دما در روز‌های پایانی این هفته  و ماندگاری هوای گرم در روز‌های ابتدایی هفته پیش رو در سطح استان اصفهان را شاهد خواهیم بود.

امیرامجدی با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، ادامه داد: دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۳۸ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و در خنک‌ترین ساعات بامداد فردا به ۲۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد.

او اضافه کرد: چوپانان با دمای ۴۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای هفت درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان تا فردا پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.