سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورود ممنوع/ بخاطر سلامتی خودتان هم که شده از شهر خارج نشوید

محدودیت‌های کرونایی در شهرستان سامان در تعطیلات نیمه خردادماه تشدید و از ورود هرگونه مسافر و گردشگر جلوگیری می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، کمال اکبریان فرماندار سامان با اشاره به وضعیت شیوع ویروس کرونا در این شهرستان گفت: محدودیت‌های کرونایی در این شهرستان در تعطیلات نیمه خردادماه تشدید و از ورود هرگونه مسافر و گردشگر جلوگیری می‌شود.

او افزود: براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا و ابلاغ استاندار چهارمحال و بختیاری از ۱۱ تا ۱۷ خردادماه تمامی مسیر‌های اصفهان به سامان کنترل و از ورود افراد غیربومی در این مدت جلوگیری و مسافران و گردشگران به برگشت توصیه می‌شوند.


بیشتر بخوانید


اکبریان اضافه کرد: در صورت ورود هرگونه مسافر و گردشگری به شهرستان سامان در این مدت، نیروی انتظامی برای پلاک خودرو‌های متخلف، جریمه پنج میلیون ریالی اعمال می‌کند.

او ادامه داد: از ۱۱ تا ۱۷ خردادماه جاری تمامی راه‌های ورودی از سمت استان اصفهان به سامان مانند جاده‌های جعفرآباد، چم‌ها، شوراب، تیران، صادق‌آباد به آب‌پونه و محور سد زاینده‌رود بسته می‌شود.

اکبریان از مردم خواست: در این مدت تمامی برنامه‌های مرتبط با گردش، میهمانی و یا میزبانی از مسافران و گردشگران در شهرستان سامان را لغو کنند.

او ادامه داد: در این مدت تمامی مکان‌ها، تاسیسات، خدمات و زیرساخت‌ها گردشگری این شهرستان تعطیل و فعالیت باشگاه‌های قایقرانی رفتینگ و هرگونه ارائه خدمات به مسافران و گردشگران ممنوع است.

اکبریان گفت: از تمامی گردشگران و مسافران به‌ویژه هم‌استانی‌های گرامی درخواست می‌شود تا از سفر به شهرستان سامان به‌خصوص از ۱۱ تا ۱۷ خردادماه جاری پرهیز کنند.

او افزود: مردم شهرستان سامان برای مهار و کنترل ویروس کرونا و بازگشت شهرستان به وضعیت عادی نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و محدودیت‌های جدید اقدام و با مسئولان همراهی کنند.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.