سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری دومین کنگره سرداران امیران و ۸ هزار شهید درهمدان

معاون فرهنگی سپاه پاسداران استان همدان گفت: دومین کنگره سرداران، امیران و ۸ هزار شهید این استان در سال ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، وحید خادمی، معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین (ع) همدان از برگزاری دومین کنگره سرداران، امیران و ۸ هزار شهید استان همدان خبر داد و گفت: دبیر این کنگره فرمانده سپاه استان، سردار مظاهر مجیدی و رئیس شورای سیاست‌گذاری نماینده، ولی فقیه حجت‌الاسلام شعبانی و دبیر شورای سیاست‌گذاری نیز استاندار همدان هستند.

او با اشاره به اینکه ۲۰ کمیته از دستگاه‌های مختلف استان برای این کنگره وظیفه‌مند شده‌اند، افزود: از ۸ خرداد کمیته‌ها شکل گرفته و بر اساس شرح وظایف خود برنامه‌ها را تدوین خواهند کرد.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران استان همدان با بیان اینکه دبیر تمام کمیته‌های بیست‌گانه سپاه است و مسئولیت مدیریت برنامه را بر عهده دارد، گفت: دومین کنگره سرداران، امیران و ۸ هزار شهید استان همدان در سال ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد، اما زمان دقیق آن هنوز تعیین نشده است.

خادمی ادامه داد: کمیته‌ها برنامه‌های تدوین شده را در جلسات به شورای سیاست‌گذاری ارائه می‌کنند و در صورت تصویب اجرایی خواهد شد.

او عنوان کرد: برنامه‌ریزی و تدوین برنامه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، خدمات‌رسانی در زمینه شهدای مدافع حرم، شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهید شاخص سال و همچنین جانبازان و آزادگان سرافراز برای این کنگره در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.