سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دست برتر معاونت فضای مجازی برای انتخابات ١٤٠٠

سرپرست معاونت فضای مجازی مرکز یزد گفت: این نهاد با تولیدات ویژه به استقبال انتخابات ۱۴۰۰ می‌رود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، احسان کریمی، سرپرست معاونت فضای مجازی مرکز یزد، با تاکید بر اینکه رسانه‌ها می‌توانند در فضای مجازی با تولید محتوا‌های ارزشمند به مشارکت سیاسی مردم در انتخابات کمک کنند، گفت: معاونت فضای مجازی در آستانه انتخابات ۱۴۰۰ تولیداتی از جمله بسته طنز خبری خش نیوز، برش ویدیو‌های انتخاباتی برنامه‌های تولید صدا و سیمای مرکز یزد و ملی و تولید گزارش‌های چالشی انتخاباتی با موضوع انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری را تولید کرده است.

او افزود: خش نیوز با محوریت اخبار انتخابات شورای شہر در ١٠ قسمت دو دقیقه‌ای و موشن گرافی با محوریت انتخابات شورای شہر در ۱۰ قسمت یک دقیقه‌ای تولید شده است که از طریق فضای مجازی منتشر می‌شود.

کریمی رصد فضای مجازی، تولید گزارش ھای انتخاباتی و دوربین مخفی را از دیگر برنامه این معاونت فضای مجازی برشمرد و عنوان کرد: کلیپ روتوش در یک قسمت دو دقیقه ای، کاندیدای فرضی در دو قسمت دو دقیقه‌ای در قالب دوربین مخفی و گزارش استامپ در چهار قسمت دو دقیقه‌ای و گزارش من رأی نمیدهم که... در چهار قسمت دو دقیقه‌ای در قالب گزارش با محوریت انتخابات شورای شهر استان یزد تولید شده است. ساخت چند استوری موشن وفتوکامنت و فتوکلیپ با محوریت انتخابات ازدیگرتولیدات این معاونت است.

او در پایان با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا سال جاری، تصریح کرد: لازم است به مشارکت سیاسی مردم در انتخابات کمک کنیم و از هیچ تلاشی برای این مهم دریغ نکنیم.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.