سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابراز نگرانی بغداد از دیدار اخیر نماینده سازمان ملل با نمایندگان الحشدالشعبی

دیدار اخیر نماینده ویژه سازمان ملل در امور عراق با نمایندگان الحشدالشعبی که خارج از وظایف قانونی او بوده، باعث نگرانی دولت عراق شده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه الشرق الاوسط، پس از دیدار جنین پلاسخارت، نماینده ویژه سازمان ملل متحد با نمایندگانی از گروه‌های الحشدالشعبی عراق، دولت عراق از بلاسخارت خواست درباره این دیدار که آن را خارج از چارچوب‌های قانونی نقش نماینده سازمان ملل توصیف کرد، توضیح بدهد.

یک مقام بلند پایه عراق که خواست نامش فاش نشود به الشرق الاوسط گفت: جنین پلاسخارت هفته گذشته دیدار‌هایی با مسئولان نظامی (الحشد الشعبی) انجام داد که این دیدار‌ها قبل از تجمع در منطقه الخضراء برای آزادی سرلشکر قاسم مصلح از فرماندهان الحشد الشعبی صورت گرفت.

این مسئول بلند پایه عراقی تاکید کرد: دیدار‌های اخیر پلاسخارت بدون هماهنگی دولت عراق برگزار شد که دراین دیدار‌ها فرماندهان عالی رتبه نظامی که ارتباط مستقیمی با اتفاقات روز ۲۶ می (چهارشنبه گذشته در منطقه الخضراء) دارند، حضور داشتند.

از سوی دیگر «جمعه عناد» وزیر دفاع عراق اعلام کرد مصطفی الکاظمی، نخست وزیر و فرمانده کل نیرو‌های مسلح همواره بر ضرورت کنترل اوضاع و جلوگیری از خونریزی در کشور تاکید دارد، اما برخی‌ها سکوت دولت را به منزله ترس آن برداشت می‌کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.