سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نشست سالم سازی فضای انتخابات در شازند

نشست سالم سازی فضای انتخابات با حضور فعالان فرهنگ و رسانه در شازند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  نشست سالم سازی فضای انتخابات با حضور مسئولان فرهنگی و فعالان فرهنگ و رسانه در اداره ارشاد شهرستان شازند برگزار شد.

کمندلو رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شازند در این نشست گفت: امروز رسانه‌ها نقش بسیار تاثیرگذاری در زندگی اجتماعی و سیاسی انسان‌ها ایفا می‌کنند.

کمندلو با بیان اینکه رسانه‌ها وظایف مهمی را در انتخابات ایفا می‌کنند افزود: نقش رسانه‌ها در سالم سازی فضای انتخابات نقش منحصر به فردی است.

او اضافه کرد: در زمان انتخابات‌های مختلف، رسانه‌ها از رادیو و تلویزیون گرفته تا فضای مجازی، روزنامه‌ها، خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری، نقش به سزایی در انتخابات دارند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شازند با بیان اینکه رسانه‌ها به ابزاری تاثیرگذار و تعیین‌کننده در سرنوشت اجتماعی سیاسی به شمار می‌روند و در انتخابات پیش رو باید از این پتانسیل بالا بیش از پیش بهره‌مند شد.

۲۸ خرداد ماه روز انتخابات و روز سرنوشت ساز در کشور ایران است به این دلیل که در این روز با رای مردم بالاترین مقام اجرایی کشورمشخص و رئیس قوه مققنه و در کف جامعه هم شورا‌های شهر و روستا تعیین می‌شوند.

در استان مرکزی علاوه بر انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا، انتخابات میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی هم در حوزه انتخابیه تفرش، آشتیان و فراهان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.