سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طی هفته جهاد کشاورزی صورت می گیرد؛

افتتاح طرح های مختلف کشاورزی و دامپروری در کرمان

طی هفته جهاد کشاورزی ۶ طرح کشاورزی و دامپروری در بم و راور به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، طی هفته جهاد کشاورزی که از ۲۱ خرداد آغاز می‌شود و تا ۲۷ خرداد ادامه دارد، ۶ طرح کشاورزی و دامپروری در کرمان که ۴ طرح آن متعلق به شهرستان بم و ۲ طرح آن متعلق به شهرستان راور است، به بهره برداری می‌رسد.

افتتاح ۴ طرح کشاورزی در بم

 محمد علی معقول، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بم گفت: در هفته جهاد کشاورزی، ۴ طرح کشاورزی و دامپروری با هزینه ۲۰۵ میلیارد ریال که بیش از ۳ میلیارد ریال آن از اعتبارات دولتی است به بهره برداری می‌رسد.

او افزود: این طرح‌ها، شامل:  یک طرح آب و خاک، ۲ طرح گلخانه و یک طرح دامپروری است.

معقول تصریح کرد: یک طرح آبیاری کم فشار در سطح ۴۷ هکتار با هزینه کرد اعتبار کل ۳ هزار و ۶۹۰ میلیون ریال که ۳ هزار و ۲۹۰ میلیون ریال آن از اعتبارات دولتی است، در این هفته به بهره برداری می‌رسد.

او بیان داشت: همچنین ۲ واحد گلخانه در سطح‌های ۱۲ هزار و ۹ هزار مترمربع با ظرفیت تولید سالانه ۳۰۰ و ۲۲۰ تن گوجه به بهره برداری می‌رسد که با افتتاح این ۲  گلخانه ۲۱ شغل ایجاد می‌شود.

معقول گفت: در این ایام یک واحد پرورش بوقلمون ۴ هزار قطعه‌ای با ظرفیت ۵۰ تن گوشت سفید سالانه به بهره برداری می‌رسد و ۴ شغل در منطقه ایجاد می‌شود.

بهره برداری از ۲ طرح کشاورزی ودامپروری در راور

ابوذر خواجویی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان راور گفت: در هفته جهاد کشاورزی، ۲ طرح کشاورزی و دامپروری با هزینه کرد اعتبار ۷ هزار و ۷۸۰ میلیون ریال که ۳ هزار و ۷۸۰ میلیون ریال آن از اعتبارات دولتی است، به بهره برداری می‌رسد.

او افزود: طرح پرورش دام سبک از نژاد‌های پرتولید ۲ هزار راسی از جمله طرح‌های افتتاحی در این هفته است که با افتتاح این طرح ۳ شغل در منطقه ایجاد می‌شود.

خواجوئی بیان کرد: همچنین یک طرح آبیاری تحت فشار در سطح ۵۴ هکتار با هزینه کرد اعتبار ۵ هزار و ۲۸۰ میلیون ریال که ۳ هزار و ۷۸۰ میلیون ریال آن از اعتبارات دولتی است در این هفته به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام/  م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.