سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین:

نوبت دوم واکسن کرونا بین یک تا ۳ ماه بعد از نوبت اول، تزریق می شود

رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: نوبت دوم هر واکسن متفاوت است و بین یک تا ۳ ماه بعد از دریافت نوبت اول، دوز دوم تزریق خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، پیمان نامدار،رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین در حاشیه بازدید از مجتمع واکسیناسیون کووید 19، شهرستان قزوین گفت: نوبت دوم هر واکسن متفاوت است و بین یک تا ۳ ماه بعد از دریافت نوبت اول، دوز دوم تزریق خواهد شد و بعد از تامین واکسن، متقاضیان دسته بندی و به نوبت برای واکسیناسیون فراخوان می‌شوند و شهروندان در این خصوص نگرانی نداشته باشند.

رییس حوزه سلامت استان افزود: دریافت نوبت واکسن کرونا کماکان مستلزم ثبت نام در سامانه salamat.gov.ir و اخذ نوبت خواهد بود و همه افراد ثبت‌نام شده به ترتیب سنی به صورت هوشمند نوبت دهی خواهند شد و محل و زمان دقیق واکسیناسیون به هر فرد از طریق پیامک اطلاع داده می‌شود.

وی اعلام کرد : هرچه پروسه واکسیناسیون زمان بر باشد، نگرانی ها در خصوص بیماری در سطح جامعه تشدید می شود لذا ما این آمادگی را داریم تا درصورت تامین واکسن و تخصیص سهمیه های لازم برای واکسیناسیون گروه های هدف در کمترین زمان ممکن اقدام کنیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.