سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استفاده از ظرفیت افراد متخصص در شعب اخذ رای

فرماندار کهگیلویه گفت: هزار و ۸۸۰ تن برگزاری انتخابات در این شهرستان را بر عهده دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، دارا کریمی نژاد فرماندار کهگیلویه در کمیته اطلاع‌ رسانی ستاد انتخابات این شهرستان گفت: هزار و ۸۸۰ تن برای برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا مشارکت می‌کنند.
 
کریمی‌ نژاد افزود: تعداد هزارو ۸۸۰ تن به عنوان عوامل اجرایی، بازرسان و کاربران انتخابات هستند که کار برگزاری انتخابات را بر عهده دارند.

او با تاکید بر تکلیف و وظیفه اصلی مجریان و ناظران انتخابات بیان کرد: استفاده از ظرفیت افراد با تجربه، متخصص، بی‌طرف در شعب اخذ رای از اولویت‌ های اجرای صحیح این انتخابات است که باید مورد توجه قرار گیرد.
 
کریمی‌ نژاد اضافه کرد: در این شهرستان ۲۱۵ صندوق اخذ رأی شهری در بخش‌های ۴ گانه شهرستان پیش‌بینی شده است و از این تعداد ۱۲۷ صندوق در بخش مرکزی و ۲۵ صندوق در بخش سوق، ۳۰صندوق در دیشموک و ۳۳صندوق در چاروسا آرا را جمع‌آوری می‌کنند.

او مردم را برگزار کنندگان و مجریان اصلی انتخابات دانست و متذکر شد: در همه مراحل اجرای انتخابات مردم نقش آفرین هستند و عوامل اجرایی انتخابات نیز از میان اقشار مختلف مردم انتخاب شده‌اند.
 
انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا در روز جمعه ۲۸ خرداد ماه برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.