سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مردم مراکز استخراج رمز ارز‌ها را معرفی کنند

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت: شهروندان با استفاده از سامانه سمات و ۱۲۱ مراکز استخراج رمز ارز‌ها را معرفی کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، علی جم سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان یزد به وجود رمز ارز‌ها و شناسایی و برخورد با استخراج کنندگان غیرقانونی اشاره کرد و گفت: راه‌های ارتباطی ۱۲۱ و سامانه سمات به نشانی www.tavanir.org.ir/samaat برای دریافت گزارش محرمانه افراد اختصاص یافته است.

جم بر اهمیت همکاری بخش اداری و ضرورت استفاده از دیزل ژنراتور در ساعات ۱۰ الی ۱۳ ادارات تاکید کرد و اظهار داشت: براساس تصمیم استانداری همه ادارات از ساعت ۱۳ تعطیل و ملزم به رعایت شیوه نامه مدیریت مصرف هستند.

او با تاکید بر شناسایی مشترکین تجاری و خانگی پرمصرف و اخطار به آنان، تعامل مدیران مدیریت‌های برق با نمایندگان مردم و فرمانداران را با اهمیت خواند و ادامه داد: کلیه مدیریت‌های برق برای اقدامات بهینه سازی و اصلاح شبکه مکلف هستند به جای درخواست خاموشی از ساعات اعلامی از مدیریت اضطراری بار استفاده کنند.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان یزد تاکید کرد: مدیران هر مجموعه به خصوص مدیران شهرستان‌ها با هماهنگی دفتر روابط عمومی برای اطلاع رسانی گسترده به مردم در خصوص اهمیت مدیریت مصرف برق اقدام کنند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.