سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محدودیت تردد در ۹ محور ارتباطی استان اصفهان

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در استان اصفهان از محدودیت تردد در ۹ مسیر اصلی شامل مبادی ورودی و خروجی استان اصفهان از تاریخ ۱۲ تا ۱۷ خرداد امسال خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت الله غلامی سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در  استان اصفهان  گفت: استان اصفهان از پیک چهارم کرونا عبور کرده است، اما باید مراقب ویژه داشته باشیم که درگیر موج پنجم نشویم.

او افزود: با توجه به مناسبت‌ها و تعطیلی ۱۴ تا ۱۶خرداد، ستاد کرونا در استان اصفهان تصمیم گرفت ۱۲ تا ۱۷خرداد امسال سفر‌های بین استانی را ممنوع کند.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در استان اصفهان تصریح کرد: همان طور که استان اصفهان با هماهنگی لازم توانست درتعطیلات عید فطر ممنوعیت تردد به استان را کنترل کند، از۱۲ خرداد همه سفر‌های بین استانی در ۹ محور اصلی استان کنترل و برگشت داده می‌شود.

غلامی ادامه داد:به منظور رعایت موازین بهداشتی و کاهش حجم سفر‌ها، منع تردد بین استانی و اعمال قانون و جرایم ۵۰۰ و یک میلیون تومانی برای شهرستان‌های قرمز و نارنجی در نظر گرفته شده است.

او  همچنین به فعالیت‌های تالار‌های عقد و عروسی اشاره کرد و گفت: فعالیت تالار‌ها با ظرفیت ۳۰ نفر و رعایت تمامی دستورالعمل بهداشتی بلامانع است.

غلامی گفت: هم اینک به سبب رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و تلاش گسترش شبکه بهداشت و درمان و علوم پزشکی از ۲۴ شهرستان استان اصفهان، شهرستان‌های بوئین و میاندشت، فریدون شهر، چادگان، خوانسار، تیران و کرون، برخوار و خور و بیابانک، دهاقان و نایین در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفته اند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.