سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چه در و پنجره ای را جایگزین در و پنجره های قدیمی کنیم؟

در این گزارش اواع در و پنجره یو پی وی سی هافمن که این روزها طرفداران بسیاری پیدا کرده اند را مورد بررسی قرار داده ایم.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر شما به دنبال انتخاب و تعویض در و پنجره هستید پیشنهاد می کنیم تا این مقاله را بخوانید. در این مقاله می خواهیم در و پنجره یو پی وی سی هافمن که این روزها طرفداران بسیاری پیدا کرده اند را مورد بررسی قرار دهیم. در این بررسی می فهمیم که آیا اصلا انتخاب این محصول به صرفه منطقی است یا خیر؟

هر محصولی دارای مجموعه ای از مزایا و معایب است که برآیند این موارد مشخص کننده ی میزان برتری محصول می شود. در این مورد اینکه مزایای در و پنجره ها چه میزان و به چه صورت نیاز مصرف کننده را برطرف می سازد از جمله مواردی است که باید به آن توجه کرد. برای نمونه در این مقاله یکی از در و پنجره های خوش نام بازار از برند هافمن را مورد بررسی قرار می دهیم تا متوجه شویم تا چه حد خرید چنین محصولی درست و به صرفه است.

معرفی در و پنجره هافمن

برند هافمن یکی از تولیدکنندگان قوی پروفیل و در و پنجره در ایران است. این برند سال هاست که با تکیه بر دانش و تجربه محصولاتی را روانه ی بازار کند که از محبوبیت بالایی برخوردارند. ولی باید بررسی کرد که این محبوبیت به چه دلیلی است.

مزایای پنجره upvc هافمن

روشن است محبوبیت بسیاری از محصولات به دلیل کارایی ویژه و کیفیت آن ها است و هافمن نیز از این قاعده مستثنی نیست.

طول عمر بالا

پروفیل upvc به سبب ایستایی و مقاومتی که دارد باعث افزایش طول عمر این ساختار می شود. منظور از مقاومت پایداری محصول در برابر باد و باران، تغییرات آب و هوایی، بسیاری از آلودگی ها، تابش نور خورشید و ... است. همین امر سبب می شود تا این نوع در و پنجره محصولی به صرفه نیز باشد. زیرا نیاز شما به تعمیر و تعویض در و پنجره را تا حد چشمگیری کاهش می دهد.

 

جالب است بدانید پروفیل upvc با اینکه بسیار مقاوم است اما وزن سبکی نیز دارد. همین سبک بودن محصول باعث می شود تا اجرا و نصب پنجره upvc نیز ساده تر انجام شود. همچنین سبک بودن در و پنجره باعث می شود تا وزن کمتری به دیوارها اعمال شود که این مورد نیز دارای اهمیت است. ایمنی این نوع پنجره، دوام و قیمت مناسب آن را می توان از جمله مزایای چشمگیر و همچنین دلایل اصلی پرطرفدار بودن آن دانست.

پنجره upvc در مقابل حرارت و آتش سوزی نیز رفتار مناسبی دارد و باعث گسترش آتش نمی شود. همچنین این محصول در برابر ضربه نیز مستحکم است.


عایق بودن پنجره upvc از رویا تا واقعیت

هافمن یکی از برندهایی است که ادعا دارد در و پنجره های تولید و عرضه می کند که تا حد زیادی عایق مناسب و حرفه است. جالب است بدانید تحقیقات نشان می دهد این ادعا تا حد بسیار زیادی درست است و در و پنجره ی هافمن می تواند حکم یک عایق حرفه ای را به خوبی داشته باشد. وجود دو یا سه جداره شیشه ای که ضخامت های آنها متفاوت است به ساخت این عایق کمک خوبی می کند. همچنین فضای بین شیشه ابتدا خلا ایجاد می شود و سپس در این فضا گاز آرگون تزریق می گردد. این ساختار در نهایت از عبور سروصدا و سرما و گرما تا حد قابل قبولی جلوگیری می کند.

از طرفی دیگر به دلیل وجود زهوارهای مناسب و طراحی ایده آل پنجره upvc هافمن، مسیر ورود ذرات مزاحم، گردوغبار و ... نیز مسدود می شود. شاید این خبر خوبی برای افرادی است که از وجود دائمی گرد و خاک در خانه یا محل کارشان کلافه هستند.

عایق بودن در و پنجره ها باعث صرفه جویی در مصرف انرژی نیز می شوند. وقتی فضای چندانی برای ورود و خروج هوای سرد و گرم وجود ندارد بنابراین انرژی کمتری برای خنک یا گرم کردن محیط لازم است زیرا این هوای سرد یا گرم شده در محیط ثابت باقی می ماند و در نتیجه ی مصرف انرژی کمتر، هزینه ی کمتری نیز پرداخت می شود.

 

تنوع در طراحی

یکی از جذابیت های پنجره های upvc تنوع در طرح و مدل آنها استا. بسیاری از مدل های متنوع در و پنجره توسط پروفیل upvc امکان طراحی، ساخت و اجرا دارند و همین سبب می شود تا این محصول طرفدارانی با سلیقه های مختلفی داشته باشد.

آیا واقعا پنجره upvc سازگار با محیط زیست است؟

این پنجره به دلیل عمر طولانی خود و همچنین ساخته شدن از مواد طبیعی سازگاری بالایی با محیط زیست دارند و باعث می شود استفاده کمتری از منابع طبیعی شود.

از طرفی دیگر قابل بازیافت بودن این نوع در و پنجره کمک می کند تا پروفیل باری دیگر به چرخه ی تولید و صنعت بازگردد. البته باید پروفیل بازیافت شده در بخش دیگری از صنعت مورد استفاده قرار گیرد و از پروفیل بازیافتی در ساخت مجدد در و پنجره استفاده نمی شود.

مواردی که در این مقاله مورد بررسی قرار گرفته نشان می دهند انتخاب پنجره upvc یک انتخاب منطقی و درست است. در حقیقت زیبایی، کارایی مناسب و تناسب قیمت و کارایی محصول و ... همه و همه نشان می دهند که این در و پنجره واقعا به صرفه است. برای خرید از هافمن می توانید به سایت هافمن به آدرس hofmannprofile.com مراجعه کرده و یا با شماره 1644 از سراسر ایران تماس بگیرید. هافمن پیش از انتخاب و خرید تمامی اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار می دهد و همچنین با ارائه ی خدمات پس از فروش بسیار عالی خود تجربه ی یک خرید ایده آل را برایتان به وجود می آورد.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.