سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درپی ۴۸۹۰ مورد بازرسی از صنوف در البرز؛

بیشترین تخلفات صنفی به نام مواد پروتئینی رقم خورد

رئیس صمت البرز گفت: فروردین ماه بیشترین تخلفات صنفی در بخش مواد پروتئینی شامل گوشت مرغ، گوشت قرمز و تخم مرغ با ۱۲۹ پرونده انجام شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، رامین ربیعی، رئیس صمت البرز با بیان این که فروردین ماه ۴۸۹۰ مورد بازرسی از صنوف البرز انجام شد، گفت: در این مدت بیشترین تخلفات صنفی در بخش مواد پروتئینی شامل گوشت مرغ، گوشت قرمز و تخم مرغ با ۱۲۹ پرونده انجام و ارزش ریالی این تخلفات، ۱۷۷ میلیارد و ۵۰۶ میلیون ریال برآورد شده است.

او با تاکید بر نظارت مستمر بر صنوف، افزود: در فروردین ۱۴۰۰ بازرسین این سازمان چهار هزار و هشتصد و نود مورد بازرسی از واحد‌های صنفی داشتند که در پی آن ۶۸۵ مورد تخلف کشف و ۵۰۵ فقره پرونده برای متخلفین تشکیل شد.

رئیس صمت البرز گفت: بخش خدمات عمومی با ۶۱۱ مورد گشت بازرسی تعداد ۸۲ پرونده متشکله و بخش مربوط به نان، غلات و حبوبات با ۵۸۴ مورد بازرسی تعداد ۸۴ پرونده متشکله را به خود اختصاص داده است.

او درباره تعداد گشت‌های مشترک فروردین ماه سال جاری، افزود: از مجموع بازرسی‌های انجام شده ۲۶ گشت مشترک با تعزیرات حکومتی، ۲۵ گشت مشترک با اتاق‌های اصناف و ۴۱ گشت مشترک با سایر دستگاه‌ها همچون دانشگاه علوم پزشکی، میراث فرهنگی و... داشته ایم.

انتهای پیام/د.خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.