سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعیین تکلیف وضعیت خطرناک گود زباله تفت

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تفت گفت: برای حفظ سلامت شهروندان و حفاظت از محیط زیست، وضعیت دفن زباله‌ها با قید فوریت باید تعیین تکلیف شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سید محمد ابراهیم اقبالی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تفت در جلسه شورای سلامت شهرستان تفت،گفت: به منظور گرفتن یک تصمیم مشترک و با حضور فعال شهرداری، جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی و محیط زیست ظرف مهلت بیست روز باید نسبت به تعیین تکلیف و ساماندهی وضعیت خطرناک گود زباله تفت اقدام شود.

او با تأکید بر اصل ۵۰ قانون اساسی در رابطه با مدیریت پسماند‌ها، اظهار داشت: به منظور حفظ محیط زیست تمامی دستگاه‌های ذی ربط مکلف هستند بر طبق اصل ۵۰ قانون اساسی و مواد ۱، ۲، ۴، ۷، ۱۶، ۱۸ و ۲۰ از قانون مدیریت پسماند نسبت به رعایت مقررات و سیاست‌های مقرر در این قانون اقدام کنند.

اقبالی افزود: عدم همکاری دستگاه‌های مرتبط در این رابطه، از باب حقوق عامه با متخلفان بدون هیچ گونه اغماضی برخورد قانونی و قضایی خواهد شد.

او تصریح کرد: از آنجائیکه که مدیریت پسماند با سلامت شهروندان سرو کار دارد و موضوع مهمی قلمداد می‌شود و کوتاهی و سهل انگاری در این زمینه تهدیدی برای سلامت افراد به حساب می‌آید دادستانی این مهم را از اولویت اصلی قرار داده و با جدیت تمام، همیشه این موضوع را دنبال می‌کند.

اقبالی ابراز نمود: ضرورت تجمیع زباله‌های شهر در گود زباله شهر تفت در فاصله مناسبی از شهر به عنوان یکی از مصوبات اصلی شورای سلامت در کوتاه‌ترین زمان مورد تاکید است.

انتهای پیام/ی 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.