سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپل ذهاب تنها شهر قرمز در غرب کشور

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه سرپل ذهاب تنها شهر قرمز در غرب کشور است، گفت : این وضعیت بسیار نگران کننده است و احتمال قرنطینه کامل این شهرستان مرزی وجود دارد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : از مردم استان کرمانشاه و به ویژه اصناف به خاطر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در موج چهارم تشکر می‌کنم.

او گفت : متاسفانه در استان شرایطی پیش آمده هرگاه پیک کرونا نزولی می‌شود رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی هم بسیار کمرنگ می‌شود و این کار ممکن است بسترساز ورود کرمانشاه به پیک پنجم شود.

استاندار کرمانشاه افزود: بر اساس گزارش‌های حوزه نظارت، متاسفانه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مراسمات عروسی و عزا اصلا مناسب نیست و تداوم این وضعیت سلامت شهروندان را با خطر جدی روبرو می‌کند.

بازوند بر ضرورت رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در ایام تبلیغات انتخابات اشاره کرد و افزود: دانشگاه علوم پزشکی دستورالعملی تنظیم و به نامزد‌های انتخابات شورا‌های شهر و روستا اعلام کرده که بر اساس آن هر نامزدی در رعایت این دستورالعمل‌ها تخلف کند قطعا به عنوان یک تخلف انتخاباتی قلمداد خواهد شد و برابر قانون با وی برخورد می‌شود.

او با اشاره به تعطیلات پیش رو، از مردم خواست به خاطر حفظ سلامت خانواده خود و دیگر شهروندان، مسافرت نکنند در غیر این صورت مشمول جریمه‌های سنگین می‌شوند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه سرپل ذهاب تنها شهر قرمز در غرب کشور است؛ ادامه داد: این وضعیت بسیار نگران کننده است و باید هرچه سریعتر تصمیماتی اتخاذ شود که این موج کرونا از سرپل ذهاب به شهر‌های دیگر استان سرایت نکند.

او گفت: ظهر فردا جلسه‌ای در این رابطه برگزار می‌شود و احتمال قرنطینه کامل سرپل ذهاب وجود دارد.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.