سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپل ذهاب وضعیت قرمز کرونایی گرفت

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت : تغییر رنگ نارنجی این شهرستان از نظر ابتلا به کرونا به قرمز تاسف بار است از این رو اعمال محدودیت‌ها شدیدتر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، نورالدین فرزادی پور فرماندار سرپل‌ذهاب گفت : اولین اثر منفی وضعیت قرمز کرونایی بر کسب و کار و معیشت مردم است و مشاغل گروه‌های شغلی ۲ و سه و چهار در این شرایط تعطیل می‌شوند که نتیجه انجام ندادن وظایف در رعایت دستورالعمل های بهداشتی است.

او گفت : باید بپذیریم وضعیت موجود نتیجه کوتاهی در انجام وظایف توسط مدیران اجرایی و در ادامه همه اقشار مردم است.

فرماندار سرپل‌ذهاب افزود: شبکه بهداشت و درمان علت قرمز شدن وضعیت موجود را به صورت علمی بررسی کنند، اتحادیه‌ها و سازمان صنعت و معدن بدون استثنا اصناف زیر مجموعه خود را تعطیل کنند، چون هر گونه کوتاهی در این خصوص شدیدترین مجازات قانونی را به دنبال دارد.

فرزادی پور ادامه داد: مناطق گردشگری و تفریحی به صورت مطلق تعطیل شوند، اکیپ نظارت بر بازار باید با حضور مدیران فعال شده و بدون ملاحظه اعمال قانون انجام شود.

او افزود: در سراسر شهرستان، بخشداران به دهیاران این ابلاغیه‌ها را اعلام کنند، چون هیچ کوتاهی در این رابطه پذیرفتنی نیست.

موارد بستری سیر صعودی داشته است

شهرام روشنی‌نژاد، رئیس شبکه بهداشت و درمان سرپل‌ذهاب گفت : تعداد موارد بستری سیر صعودی داشته، اما فعلا مدرک و مستندی مبنی بر تایید نوع جهش یافته کرونا در شهرستان مشاهده نشده است.

او عادی انگاری مردم در مقابل کرونا را علت ایجاد این وضعیت قرمز دانست و گفت : متأسفانه مراسم عزاداری، خاکسپاری و تدفین در بعضی از مناطق شهرستان با حضور جمعیت زیادی برگزار می‌شود که دستورالعمل های بهداشتی هم رعایت نمی‌شود.

روشنی‌نژاد در خصوص آخرین وضعیت واکسیناسیون کرونا در سرپل‌ذهاب، افزود: تاکنون ۴ هزار و ۲۳۴ دُز واکسن در شهرستان تزریق شده که امیدواریم استقبال بیشتری از این واکسیناسیون عمومی شود.

او از راه‌اندازی واکسیناسیون خودرویی در شهرستان خبر داد و افزود: علاوه بر آن دو مرکز تجمیعی هم در راستای واکسیناسیون علیه کرونا در خدمت مردم است .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.