رئیس مرکز بهداشت استان کرمانشاه از آغاز به کار بیش از ۲۰ مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در سطح استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، ابراهیم شکیبا رئیس مرکز بهداشت استان کرمانشاه از راه اندازی مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در تمام شهرستان‌های استان خبر داد و گفت : راه اندازی ۳۴ مرکز تجمیعی در استان در دستور کار قرار دارد که در حال حاضر بیش از ۲۰ مرکز راه اندازی شده و فعالیت خود را شروع کرده اند.

او گفت : از مجموع ۳۴ مرکز، راه اندازی هشت مرکز در شهر کرمانشاه در دستور کار قرار دارد که تاکنون پنج مرکز آن راه اندازی شده است.

شکیبا افزود: دراین مراکز با توجه به وسعت و حضور بالای نیروها، کار واکسناسیون با سرعت بالا انجام شده و تجمعی در خصوص مراجعان نخواهیم داشت.

او افزود: در هریک از این مراکز ۱۰ تیم ۵۰ نفره حضور دارند که در هر شیفت کاری حدود ۵۰۰ نفر را واکسینه خواهند کرد.

شکیبا گفت: این مراکز در دو شیفت صبح و بعدازظهر فعالند و روزانه هزار نفر در هر یک از مراکز واکسینه می‌شوند.

رئیس مرکز بهداشت استان کرمانشاه از آماده سازی مرکز خودرویی واکسیناسیون کرونا خبر داد و افزود: این مرکز که در ورزشگاه ۱۵ خرداد واقع شده از امروز (هشتم خرداد) بازگشایی می‌شود.

این مسئول افزود: این مرکز هم اکنون در لیست مراکز واکسیناسیون کرونای استان کرمانشاه در سایت www.salamat.gov قرار گرفته و افراد بالای ۷۰ سال می‌توانند هنگام ثبت نام درصورت تمایل این مرکز را جهت واکسیناسیون انتخاب کنند.

او ادامه داد: در شهرستان‌ها به دنبال راه اندازی مراکز خودرویی هستیم و این کار هم اکنون در سطح شهرستان سرپل ذهاب در حال پیگیری است.

شکیبا گفت: با راه اندازی این مراکز عملا معطلی و ازدحام در مراکز واکسیناسیون نخواهیم داشت و کار واکسیناسیون به سرعت انجام خواهد شد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.