سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیت الله دری نجف آبادی:

حرکت به سمت تولید صادرات محور ضرورت امروز کشور است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی حرکت به سمت تولید صادرات محور را از ضروریات امروز کشور دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، آیت الله دری نجف آبادی نماینده  ولی فقیه در استان مرکزی در بازدید از مجتمع تولیدی الیاف دلیجان با اشاره به پتانسیل‌های صنعتی وصادراتی شهرستان دلیجان گفت: حرکت به سمت تولید صادرات محور از ضروریات امروز کشور است.

آیت الله دری نجف آبادی برنامه ریزی برای صادرات ۳۰ درصدی محصولات و رسیدن به صادرات ۲۰۰میلیارد دلاری درسطح کشور را نقشه راه کشور دانست.

او با تاکید بر پرهیز از خام فروشی و توسعه صادرات غیرنفتی صادرات خدمات مهندسی از دیگر الزامات رشد وشکوفایی کشور دانست و برای پیگیری مشکل قطع برق واحد‌های صنعتی قول مساعد داد.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی بامقایسه ظرفیت‌های صنعتی کشور در قبل و بعد انقلاب اسلامی ایران حضور ۴۰۰ واحدصنعتی در شهرستان دلیجان را نمونه ایی از پیشرفت کشور در دوران انقلاب عنوان کرد.

او تولید را خدمت و ایجاد اشتغال را از بهترین عبادات و سرمایه گذاری در صنایع مادر از جمله فولاد وپتروشیمی، را عامل سرعت بخش رسیدن به خودکفایی دانست.

آیت الله دری نجف آبادی حضور آگاهانه مردم واقشار مختلف از جمله کارگران را درانتخابات خواستار شد و وظیفه دولت آینده را عمل گرایی وپرهیز اشعار دانست.

آیت الله دری نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در سفر به دلیجان ضمن دیدار از کارخانه تولید الیاف در شهرک صنعتی دلیجان در جلسه ایی مشکلات این واحد صنعتی را بررسی کرد و در جلسه شورای اداری این شهرستان شرکت کرد.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.