سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص ۱۱۲ میلیارد تومان اعتبار برای آسفالت و بهسازی راه‌های روستایی اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از اختصاص ۱۱۲ میلیارد تومان اعتبار برای آسفالت و بهسازی راه‌های روستایی استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، کلیم اله وثوقی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان پارس آباد از اختصاص ۱۱۲ میلیارد تومان اعتبار از محل جدول ۱ و ۲ برای آسفالت و بهسازی راه‌های روستایی خبر داد و گفت: هر چند به دلایل مشکلات پیمانکاران سال گذشته در شهرستان در حوزه روستایی اقدام چندانی نتوانستیم پیش ببریم، اما امسال قرار داد با تمامی پیمانکاران در محور‌های روستایی برای آسفالت انجام شد عقب ماندگی سال‌های گذشته نیز جبران خواهد شد.

او از برنامه ریزی برای آسفالت راه‌های روستایی با اولویت روستا‌های بالای ۵۰ خانوار و ۲۰ خانوار و پروژه‌های نیمه کاره خبر داد و گفت: پل عنبر لو تازه کند، محور اجیرلو به تازه کند، محور ایران آباد به گوشلو، محور عربلو و رینگ دریاچه شهرک را از اولویت‌های دیگر این اداره کل عنوان کرد و افزود: در تلاشیم کارنامه‌ای قابل قبول شایسته مردم تلاشگر منطقه شمال استان را ارایه نماییم.

فرماندار شهرستان پارس آباد نیز در این نشست گفت: شهرستان پارس آباد به دلیل داشتن ظرفیت بالا به سرعت رشد داشته، اما زیرساخت‌ها به موازات این رشد نتوانسته ارتقا یابد و نیاز به توجه بیشتر و سرعت بخشیدن دارد.

ابراهیم امامی با اشاره به ترافیک بسیار بالای حمل و نقل جاد‌های شهرستان در تمامی محور‌های بین شهرستان و روستایی گفت: پویایی فعالیات‌های کشاورزی، دامداری، باغی، عشایری و روستایی، بار ترافیکی سنگینی را بر محور‌های مواصلاتی تحمیل کرده و به لحاظ بهره برداری با مشکل مواجه شده و نیاز به توسعه و بهسازی و ارتقا دارد.

او ضمن قدردانی از تصویب بار انداز ریلی و پایانه لجستیکی با مصوبه هیات دولت افزود: با ظرفیت بزرگ بین المللی که این بار انداز برای کشور ایجاد خواهد کرد در آینده نزدیک شاهد تردد‌های ترافیکی و حمل و نقل‌های بین المللی خواهیم بود که به سرعت باید شرایط زیر ساخت جاده‌ای آن فرآهم شود.

فرماندار پارس آباد در ادامه به سرمایه گذاری‌های عظیم و احداث بزررگترین گلخانه کشور و پایاب سد خداآفرین نیز اشاره کرد و گفت: مغان جدیدی در حال تولد و حجم محصولات افزایش بیش از یک میلیون تنی خواهد داشت و این امر نیاز به ارتقا راه‌ها را ضروری‌تر می‌نماید.

امامی ضمن قدردانی از همراهی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و راه و شهرسازی در امر توسعه شهرستان به مشکل فعالیت پایانه مسافربری و ترمینال و میدان تره بار در داخل شهر و مناطق مسکونی اشاره کرد و افزود: در تلاشیم با پیگیری و کمک همکاران مدیران کل نسبت به جابجایی و احداث ترمینال و میدان تره باری شایسته شهرستان اقدام شود.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.