سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۰۱ واحد تولیدی راکد به چرخه تولید باز می‌گردند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری ۱۰۱ واحد تولیدی صنعتی راکد به چرخه تولید بازگردانده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، غلامرضا بابایی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: امسال با تکمیل و راه اندازی طرح‌های نیمه تمام صنعتی در این استان پیش بینی شده که برای ۱۸۰ فقره پروانه بهره برداری با اشتغال‌زایی مستقیم برای ۲ هزار و ۷۰۰ نفر در استان صادر شود.

او  ادامه داد: با افزایش حجم و صادرات تنوع محصولات صادراتی استان به کشور‌های مختلف به ویژه ۱۵ کشور همسایه، هند و چین شاهد افزایش صادرات غیر نفتی طی سال جاری خواهیم بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی اظهار کرد: در خصوص معادن و استفاده از مزیت‌های معدنی استان نیز امسال ۴۰ معدن جدید افتتاح و هفت معدن راکد نیز به بهره برداری مجدد خواهد رسید.

بابایی بیان کرد: امسال در زمینه ایجاد اشتغال و توسعه فعالیت‌های بازرگانی و واحد‌های صنفی نیز با افزایش روبرو خواهیم شد که برای صدور بیش از ۱۷ هزار پروانه صنفی برای بیش از ۳۴ هزار نفر اشتغال پیش بینی شده است.

او  گفت: همچنین برای نظارت بهتر بر عملکرد واحد‌های صنفی در استان بیش از یک هزار واحد صنفی فاقد پروانه کسب سازماندهی خواهد شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.