سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در بسته حوادث امروز بخوانید؛

۸۳ میلیارد کالای قاچاق در اصفهان / پرایدی با ۸۵ کیلو تریاک در نایین

مهم‌ترین حوادث امروز ۶ خرداد ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروز ۶ خرداد ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

۸۳ میلیارد کالای قاچاق در اصفهان

سرهنگ "محمدرضا هاشمی فرجانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در راستای اجرای تدابیر قرارگاه تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز و قرارگاه عملیاتی اقدام و عمل این فرماندهی طی هماهنگی با مرجع قضایی عملیات شناسایی و توقیف محموله‌های خارجی قاچاق در محور‌های مواصلاتی به اجرا گذاشته شد.

او افزود: در این طرح که از توان تمام یگان‌های انتظامی و کارشناسان سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت نیزه بهره گیری شده بود حجم زیادی از کالا‌های قاچاق شامل ۲۴۰ دستگاه ماینر، ۱۲ عدد کارت گرافیک، ۲ دستگاه هلی شات، ۹۶۰ کیلومغزفندق، ۵۶ رأس گوسفند، ۵۴ هزار و ۶۸۰ نخ سیگار، ۱۹۷ قوطی سموم کشاورزی، ۱۱ هزار و ۶۲۵ گیلو گردو، ۷۱ کیسه آرد دولتی خارج از شبکه توزیع، یک هزار و ۲۱۴ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی، ۴ هزار و ۳۶۰ کیلو برنج و ۲۹ دستگاه لوازم خانگی کشف شد.



جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان ارزش کالا‌های مکشوفه در عملیات مذکور را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه بالغ بر ۸۳ میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار کرد: در این رابطه ۲۰ دستگاه خودروی سبک و سنگین توقیف و ۶۱ نفر نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ هاشمی فر با بیان اینکه مقابله جدی با پدیده شوم قاچاق یکی از مهمترین مانع زدایی‌ها بر سر راه تولید است از تداوم طرح‌های عملیاتی فرماندهی انتظامی استان اصفهان برای مقابله با محموله‌های قاچاق تا پایان سال خبر داد.

 

پرایدی با ۸۵ کیلو تریاک در نایین

سرگرد هادی کیان مهرفرمانده انتظامی شهرستان نایین گفت: ماموران یگان امداد شهرستان نایین حین کنترل محور "نایین-اردکان" به یک سواری پراید مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو ۸۵ کیلو تریاک که در درب و صندلی‌های خودرو جاساز شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نایین در پایان بیان داشت: در این خصوص ۲ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

سرگرد کیان مهر تاکید کرد: نیروی انتظامی شبانه روز و در اقصی نقاط کشور با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و هرگزاجازه جولان و سرکشی به آنان نخواهد داد.

 

حمل محموله قاچاق در زیر بار پارچه

سرهنگ "صادق کاظم زادگفت: ماموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید "امامی" فرماندهی انتظامی شهرستان "شهرضا" حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودروی کامیون حامل بار پارچه که از استان‌های جنوبی به سمت تهران در حرکت بود مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

او افزود: ماموران پس از متوقف کردن خودرو طی هماهنگی با مقام قضائی آن را مورد بازرسی قرار دادند که در نتیجه این عملیات ۱۰ دستگاه پلی استیشن و ۶۱۹ عدد ساعت مچی هوشمند خارجی که همگی فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی بوده و به صورت قاچاق تهیه شده بودند از زیر بار پارچه‌ها کشف شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا ارزش این محموله را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ۵ میلیارد ریال اعلام کرد و تصریح کرد: در این رابطه خودرو توقیف و راننده آن نیز برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد. #


انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.