مهم‌ترین حوادث امروز ۵ خرداد ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروز ۵ خرداد ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

۴۰ فقره سرقت قطعات خودرو در شاهین شهر

سرهنگ" حسین تُرکیان رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت باطری خودرو در شهرستان شاهین شهر موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان پس از بررسی محل‌های وقوع سرقت و جمع آوری آثار و مدارک و ادله لازم هویت اصلی عامل این سرقت‌ها را به دست آورد و با استعلام‌های مربوطه دریافتند وی فردی سابقه دار است.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: کارآگاهان پس از هماهنگی با مقام قضائی فرد مذکور را در یک عملیات ضربتی در مخفیگاه خود دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان منتقل کردند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: متهم در بدو ورود به پلیس آگاهی هنگام مواجهه با مدارک و مستندات کارآگاهان لب به اعتراف باز کرده و به ۴۰ فقره سرقت قطعات خودرو‌های پارک شده شهروندان در حاشیه خیابان‌ها و کوچه‌های خلوت اقرار کردکه در این خصوص پرونده تشکیل و وی برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

 

کشف ۳۱۳ کیلو انواع مواد مخدر در فولادشهر

سردارمحمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان از نگهداری محموله‌ای افیونی در یک منزل در شهر "فولادشهر" مطلع و بلافاصله وارد عمل شدند.

او افزود: پس از هماهنگی‌های لازم از محل مورد نظر بازرسی شد که ۲۴۵ کیلو تریاک، ۴۷ کیلو حشیش، ۱۴ کیلو و ۹۶۰ گرم شیشه و ۶ کیلو و ۶۲۸ گرم هروئین کشف و یک دستگاه سواری دنا نیز توقیف شد.

 

۴۰ فقره سرقت قطعات خودرو در شاهین شهر / کشف ۳۱۳ کیلو انواع مواد مخدر در فولادشهر



فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه در مجموع ۳۱۳ کیلو و ۵۸۸ گرم انواع مواد مخدر کشف شد ادامه داد: در این خصوص ۲ سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

سردار میرحیدری خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی شبانه روز و در اقصی نقاط کشور با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و هرگزاجازه جولان و سرکشی به آنان نخواهد داد.

 

کشف ۲۱ دستگاه ماینر قاچاق در برخوار

سرهنگ"نعمت خلیلی فرمانده انتظامی شهرستان برخوار با اعلام این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر این که فردی در یک کارخانه متروکه به صورت غیر قانونی اقدام به نصب و راه اندازی دستگاه‌های ماینرکرده اند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی برخوار قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از کارخانه مذکور، ۲۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف شد.

سرهنگ "خلیلی" با بیان اینکه ارزش ریالی دستگاه‌های کشف شده ۳ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های ماینر مکشوفه جمع آوری و در این خصوص پرونده به مرجع قضائی ارسال شد.

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار در پایان از شهروندان خواست، برای کمک به اقتصاد جامعه و جلو گیری از استفاده غیر قانونی از برق یارانه‌ای توسط سود جویان در صورت اطلاع از اینگونه موارد، موضوع را سریعا از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.