سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صداوسیمای مرکز قم برنامه های متنوع انتخاباتی را تدارک دیده است

صداوسیمای مرکز قم در راستای آگاه سازی جامعه،تبیین اهمیت انتخابات و عمل به رسالت‌های خود،امسال صد‌ها عنوان برنامه گفتگو محور و تحلیلی را برای مخاطبان خود تدارک دیده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، این برنامه‌ها که بخشی از آن از سه ماه قبل بر روی آنتن سیمای نور رفته و بخش دیگری به تدریج تا پایان خرداد منتشر خواهد شد، شامل مستند‌های کوتاه و بلند، طنز، میزگرد و تحلیل کارشناسی، اخبار و مونشن گرافی می‌شود.

فضلی زاده معاون فضای مجازی صداوسیمای مرکز قم،گفت تاکنون ۵۰ اثر در قالب استوری موشن، ویدئو کامنت، فوتو کامنت و استوری پوستر به همراه مجموع آثار تولیدی معاونت‌های صداوسیما با محوریت انتخابات ازجمله ویژه برنامه‌های بهترین انتخاب و سیر پیشرفت تولید و جمع آوری و در پایگاه اینترنتی قم دات آی آر آی بی بارگذاری شده است.

باقری معاون صدای مرکز قم گفت: از ابتدای امسال دو برنامه در مسیر پیشرفت و بهترین انتخاب هر روز از ساعت ۱۷ تا ۱۷:۳۰ از صدای مرکز قم پخش شده است.

ربانی معاون سیمای مرکز قم نیز با اشاره به برنامه‌های این معاونت ویژه انتخابات گفت: در فاصله کمتر از چهار هفته مانده به انتخابات، ده ویژه برنامه ازجمله برگ سرنوشت با حضور کارشناسان و نخبگان، ویژه برنامه روشنا و ویژه برنامه برنامه ۱۴۰۰ بر روی آنتن سیمای نور رفته است.

معاون سیمای مرکز قم تصریح کرد: از دیگری برنامه‌های این معاونت نیز، تبلیغات و معرفی نمایندگان مجلس خبرگان رهبری در قم است که از چند روز دیگر آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.