به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی و آغاز دهه بصیرت امروز از ۱۶ اثر رسانه‌ای صداوسیمای مرکز قم رونمایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، امروز در مراسمی به مناسبت سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و آغاز دهه بصیرت از ۱۶ اثر رسانه ای صداوسیمای مرکز قم با حضور آیت الله حسینی بوشهری ،رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم رونمایی شد.

مستند تلویزیونی با عناوین آن مرد، آخرین پرواز، مهمان حرم، یه روز جمعه، برنامه رادیویی مادر میان اروند، شهدا حاضرند، از من بگو، بیانات رهبری، معلم و دیدگاه ، مستند خبری فرمانده، کوی آسمانی و جان‌های عاشق از جمله این آثار هستند.

آیت الله حسینی بوشهری،رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در آیین رونمایی از این آثا، با بیان این که سلیمانی یک مکتب بود، گفت: دلیل این حرفمان این است که او بزرگ شده مکتب عاشورا بود و افکار و رفتارش حاوی پیام، نظریه، ایده، فکر و اندیشه‌ای بود که برگرفته از ائمه اطهار است و از این رو همیشه در یاد‌ها خواهد ماند.

او  ادامه داد: اگر حاج قاسم را صاحب یک مکتب می دانیم، چون با رفتن او یاد و نامش نه تنها در ایران ، عراق ، سوریه و فلسطین بلکه در سراسر جهان پیچید و ایمان، آزادگی، عزت، مرام، فرونتی و ولایت مداری اش از او یک اسوه و الگو برای نسل جدید و در اصل رویش‌های انقلاب خلق کرد.

او در ادامه تولید این آثار را موجب ترویج مکتب حاج قاسم سلیمانی دانست و از زحمات صداوسیمای مرکز قم در تولید محتوای این آثار قدردانی کرد.

حجت الاسلام لطفی نیاسر، مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم در این مراسم گفت: آثار تلویزیونی تولید شده، در ایام دهه بصیرت از شبکه استانی قم پخش و در سایت صداوسیمای مرکز قم به نشانی qom.irib.ir منتشر می‌شود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار