سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی پویش "رای‌اولی‌ها" در آستانه انتخابات ۱۴۰۰

معاون پرورشی، فرهنگی و هنری اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از راه اندازی پویش "رای‌اولی‌ها" در آستانه انتخابات ۱۴۰۰ در بستر شبکه شاد در استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سید مجتبی موسوی معاون پرورشی، فرهنگی و هنری اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به در پیش بودن برگزاری همزمان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا، گفت : پویش رای‌اولی‌ها با هدف مشارکت حداکثری و آگاهانه دانش‌آموزان رای اولی در انتخابات پیش رو راه اندازی شده است.

او با بیان این‌که رای اولی‌ها برای اولین بار موفق به مشارکت در سرنوشت سیاسی کشور می‌شوند، گفت : تلاش می‌شود تا در قالب برپایی این پویش شاهد حضور حداکثری، فعالانه و آگاهانه دانش‌آموزان در پای صندوق‌های اخذ رای باشیم.

معاون پرورشی، فرهنگی و هنری اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه افزود: حضور پرشور دانش‌آموزان رای اولی در پای صندوق‌های اخذ رای می‌تواند به جریان‌سازی انتخابات کمک کند.

او ادامه داد: علاوه بر این دانش‌آموزان به دلیل تاثیرگذاری بالا بر خانواده‌های خود می‌توانند جامعه را به حضور پرشورتر و آگاهانه در انتخابات ترغیب کنند.

موسوی سپس با بیان اینکه پویش رای اولی‌ها ویژه دانش‌آموزان دوره متوسطه اول و دوم است تا شوق و احساس خود در جشن تکلیف سیاسی و حضور در انتخابات ۱۴۰۰را در شبکه آموزشی شاد نشان دهند، گفت: دانش‌آموزان علاقمند به شرکت در این پویش می‌توانند دست نوشته‌های خود را در پاسخ به سه پرسش "شوق و احساس خود را در جشن تکلیف سیاسی و حضور در انتخابات ۱۴۰۰ بنویسید"، "چرا در انتخابات ۱۴۰۰ شرکت می‌کنید" و "معیار شما برای رئیس جمهور منتخب چیست" در شبکه آموزش دانش آموزی "شاد" بارگذاری کنند.

او ادامه داد: دانش‌آموزان تا پایان خرداد مهلت دارند آثار خود را برای شرکت در این پویش به آدرس rayavaliha@ در شبکه شاد بارگذاری کنند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.