سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) به صورت مجازی در خوزستان

به دلیل شیوع کرونا، بیشتر برنامه‌های سی و دومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در خوزستان، به صورت مجازی برگزار می‌شوند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا نجاتی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان در نشست ستاد سی و دومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد گفت: با توجه به شیوع کرونا برنامه‌های ما نسبت به سال‌های گذشته متفاوت است و بیشتر برنامه‌ها از طریق فضای مجازی برگزار می‌شوند.

او با بیان اینکه به مناسبت این روز یک مسابقه بزرگ با محوریت تبیین اندیشه و شخصیت امام خمینی (ره) در فضای مجازی برگزار می‌شود و نیز پیشنهاد شده یک برنامه متمرکز در مصلای مهدیه اهواز با رعایت نکات بهداشتی در فضای باز انجام شود،   افزود: امسال نیز در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، با توجه به شیوع کرونا برنامه اعزام به حرم مطهر رهبر کبیر انقلاب اسلامی (ره) را نداریم و تلاش می‌کنیم برنامه‌ها در شهر‌های مختلف انجام شوند.

نجاتی اظهار داشت: امام خمینی (ره) حق زیادی بر گردن ما دارد و اگر امروز در کشوری به نام جمهوری اسلامی ایران زندگی می‌کنیم ثمره تلاش و مجاهدت‌های ایشان است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان با اشاره به اینکه  راه و اندیشه امام خمینی (ره) حفظ نظام بود، تصریح کرد: ایشان همیشه تاکید داشتند که سرنوشت مردم به دست خودشان مشخص شود، همچنین بر مشارکت حداکثری در انتخابات به عنوان راهی برای برهم ریختن معادلات دشمن تاکید بسیاری داشت.

او با بیان اینکه راه، اندیشه و تفکر امام خمینی (ره) در بحث انتخابات پیش رو باید به خوبی هویدا و ظاهر شود، گفت: امام خمینی (ره) شرکت در انتخابات را یک تکلیف می‌دانستند و بر مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود و کشور تاکید داشتند.

نجاتی با اشاره به قیام خونین ۱۵ خرداد به عنوان نقطه عطفی در پیروزی انقلاب اسلامی افزود: امام خمینی (ره) یک پدیده منحصر به فرد نه فقط در جهان اسلام که در کل دنیا بود؛ تفکر ایشان استکبارستیزی و حمایت از مظلومان، که همان راه و روش ائمه اطهار (ع) است، بود.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.