سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نبرد سخت رایکا و هوادار در لیگ یک فوتبال

رایکا بابل در ادامه بازی‌های دور برگشت لیگ دسته اول فوتبال کشور میزبان هوادار تهران است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، بازی تیم های رایکا بابل و هوادار تهران از سری مسابقات هفته بیست و ششم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور، ساعت ۱۸:۳۰ امروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه، در ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل برگزار خواهد شد.

بابلی‌ها که در بازی گذشته به علت شرایط بد جوی خرم آباد نتوانستند نمایش قابل قبولی را به نمایش بگذارند و در مقابل تیم متمول خیبر محتمل شکست شدند.

بازیکنان رایکا بعد از جلسه‌ای روحیه‌ای بخش که با مالکان و مدیران این باشگاه داشتند، حالا متحد و یکدل شدند تا با کسب پیروزی مقابل تیم مدعی هوادار تهران، دل هواداران خود را شاد کنند.

هوادار هم برای ماندن در کورس مدعیان لیگ یک، پا پس نمی‌کشد و به دنبال کسب پیروزی مقابل شاگردان شبیر لطفی است.

از تقابل‌های جذاب این دیدار هم می‌توان به تقابل علی خسرونژاد مهاجم گلزن تیم رایکا بابل که فصل گذشته در تیم هوادار تهران توپ می‌زد در مقابل تیم سابقش و در آن سوی میدان نیز تقابل محمد جواد محمدی و صائب محبی بازیکنان کنونی تیم هوادار که سال گذشته در جمع رایکایی‌ها حضور داشتند، نام برد.

شاگردان رضا عنایتی با جذب چند بازیکن با کیفیت در نیم فصل دوم توانستند جایگاه خوبی برای خود تدارک ببیند و در کورس برای صعود به لیگ برتر بجنگند، اما حالا باید برای دیدار حساس مقابل تیم فوتبال رایکا به بابل سفر کنند و قطعا جدال سختی را در مقابل پسران جنگجوی بابلی خواهند داشت.

بازی رفت این دو تیم در هفته نهم لیگ یک فوتبال کشور با برتری ۲ بر ۱ تیم هوادار تهران به پایان رسید.

تیم فوتبال رایکا بابل هم اکنون با کسب ۷ پیروزی، ۹ تساوی و ۹شکست ۳۰ امتیازی است و در رده سیزدهم جدول رده بندی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور قرار دارد.

هوادار تهران هم با ۱۱ پیروزی ۷ تساوی و ۷ شکست با ۴۰ امتیاز، جایگاه چهارم را در جدول رده‌بندی لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور را به خود اختصاص داده است.
انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.