سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از امروز؛

آغاز ثبت‌نام کتابفروشی‌های خراسان شمالی در بهارانه کتاب ۱۴۰۰

ثبت‌نام کتابفروشی‌ها در طرح «بهارانه کتاب ۱۴۰۰» از امروز سه‌شنبه چهارم خرداد آغاز می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، رضا رضایی معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: بر اساس اعلام موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران ثبت‌نام کتابفروشی‌ها در طرح «بهارانه کتاب ۱۴۰۰» از امروز سه‌شنبه چهارم خرداد آغاز می‌شود.

رضایی افزود: کتابفروشی‌های استان می‌توانند از امروز با مراجعه به پایگاه اینترنتی tarh.ketab.ir برای ثبت‌نام در طرح «بهارانه کتاب ۱۴۰۰» اقدام کنند.


بیشتر بخوانید


او  گفت: کتابفروشی‌های مشارکت‌کننده در طرح‌های پیشین یارانه‌های فصلی، برای تایید شرکت در بهارانه کتاب نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند و کافی است با مراجعه به پنل کاربری خود شرایط شرکت در طرح را تایید و اطلاعات خود را کنترل و ویرایش کنند.

به گفته رضایی این طرح از ۱۷ خرداد در کتابفروشی‎های سراسر کشور آغاز می‌‎شود و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت که در این طرح کتاب‌ها با ۲۵ درصد تخفیف به خریداران عرضه می‌شود.

خانه کتاب و ادبیات ایران با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای رونق بخشیدن به بازار کتاب و ترویج کتابخوانی، تسهیلاتی را در قالب یارانه خرید کتاب از طریق کتابفروشی‌های سراسر کشور، مستقیماً به خریداران کتاب پرداخت می‌کند.

تاکنون بیش از ۱۶ طرح فصلی کتاب برگزار شده است.

در طرح زمستانه کتاب پارسال از هشت کتابفروشی عضو طرح در مجموع یک میلیارد و ۸۳۶ میلیون ریال کتاب خریداری شد.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.