سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد:

مهم‌ترین وظیفه بسیج در انتخابات، تبیین شاخصه‌های نامزد اصلح است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد گفت: مهم‌ترین وظیفه سپاه و بسیج در انتخابات، تبیین شاخصه‌های نامزدهای اصلح برای مردم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ علیرضا محبی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد گفت: سپاه و بسیج در عرصه انتخابات تلاش خواهند کرد با پرهیز از طرفداری از فرد و یا جریانی خاص، و بدون ذکر مصادیق، تنها شاخصه‌های نامزد اصلح را از دیدگاه رهبر معظم انقلاب برای مردم بیان کنند تا آنان با بصیرت بیشتر در انتخابات شرکت کنند.

او تبیین نقش حضور حداکثری مردم در انتخابات را دیگر وظایف بسیجیان در انتخابات آینده ذکر و افزود: مشارکت پرشور آحاد جامعه در انتخابات نقش مهمی در دفاع از دستاورد‌های انقلاب اسلامی و تبعیت از منویات رهبر معظم انقلاب دارد و باید از همه ظرفیت‌ها برای مشارکت افزون‌تر مردم بهره گرفت.


بیشتر بخوانید


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد ادامه داد: سپاه به منظور طرح لبیک می‌کوشد با آگاه سازی مردم نسبت به شاخصه‌های یک نامزد انتخاباتی انقلابی، ولایتمدار، خدمتگزار و مردمی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب به نقش خود در مشارکت انتخاباتی پویا عمل کند و بر این اساس تلاش خواهد کرد در کنار برقراری امنیت و سلامت انتخابات، بستر حضور توام با بصیرت مردم در انتخابات را افزایش دهد.

محبی بیان کرد: سپاه و بسیج در انتخابات همچنان در کنار مردم خواهند بود و بدون اینکه از فرد و یا گروه خاصی طرفداری کنند، صادقانه در تبیین ضرورت مشارکت مردم در انتخابات خواهند کوشید.

او انتخابات ریاست جمهوری و نیز میاندوره مجلس خبرگان رهبری را از رویداد‌های مهم و سرنوشت‌ساز برای کشور برشمرد و تصریح کرد: در شرایطی که با توجه به مشکلات و شرایط اقتصادی جامعه، دشمن برای ناامیدسازی مردم و کاهش حضور در انتخابت تلاش می‌کند، باید یا بسترسازی برای حضور پرشور مردم در انتخابات، روزی به یاد ماندنی در تاریخ کشور و شهرستان را رقم زد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد با اشاره به رهنمود‌های رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تاکید کرد: مردم در انتخابات آینده باید به افرادی رای دهند که در کنار برخورداری از توان مدیریتی قوی و کفایت و توانمندی، عدالتخواه و ضد فساد باشند.

محبی اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس، اعتماد به جوانان پیروزی‌های غرورآفرینی را برای کشور ما در پی داشت و اکنون نیز باید کسی انتخاب شود که به نیروی جوانان اعتماد کند و به آنان میدان بدهد.

او افزود: کشور‌های متخاصم جرأت حمله به ایران به دلیل توانمندی‌های نظامی مان را ندارند، باید توانمندی‌های ما در زمینه اقتصادی هم به همین صورت افزایش یابد و به کسی رای بدهیم که مردمی باشد و از بدنه مردم بوده و قشر ضعیف و مستضعف را درک کرده و روحیه انقلابی و جهادی داشته باشد و برای خدمت به مردم وقت و زمان نشناسد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد امیدواری به آینده، پرهیز از القای ناامیدی در مردم، انقلابی و ولایتمداری، اعتقاد به توانمندی‌های داخلی و سیاست‌های اقتصادی مقاومتی را از دیگر شاخصه‌های یک نامزد اصلح برای تکیه زدن بر کرسی ریاست جمهوری دانست.


انتهای پیام//ف. ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.