سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ممنوعیت هرنوع دیوارنویسی از سوی کاندیدا‌های انتخابات

فرماندار کرمانشاه گفت : هرنوع دیوارنویسی از سوی کاندیدا‌های انتخابات پیش‌رو و یا هواداران آن‌ها برای تبلیغات ممنوع است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه با تاکید بر ممنوعیت دیوارنویسی کاندیدا‌ها برای تبلیغات از نظر قانون انتخابات، گفت : دیوارنویسی کاندیدا‌ها و هواداران آن‌ها روی دیوار‌های مردم و اماکن اداری و دولتی ممنوع بوده و جرم است.

او با بیان اینکه با متخلفین برخورد می‌شود،گفت : تلاش می‌کنیم در عین اجرای قانون تبلیغات انتخابات، چهره شهر هم زشت نشود.

او با اشاره به در نظرگرفته شدن دو قاضی برای رسیدگی به تخلفات تبلیغاتی در انتخابات پیش رو در کرمانشاه، افزود: از کاندیدا‌ها می‌خواهیم در تبلیغات انتخاباتی رعایت قانون را داشته باشند.

او افزود: قرار است دستورالعمل تبلیغات انتخاباتی طی یکی دو روز آینده با نظر ستاد ملی کرونا ابلاغ شود که امیدواریم کاندیدا‌ها به این دستورالعمل تمکین کنند.

او با بیان اینکه تاکنون ۱۶۱ نفر برای انتخابات شورای کرمانشاه تایید صلاحیت شده اند که احتمال افزایش تعداد کاندیدا‌های تایید صلاحیت شده وجود دارد، گفت: اگر قرار باشد این کاندیدا‌ها در تبلیغات قانون انتخابات را رعایت نکنند، چهره شهر زشت خواهد شد.

او ادامه داد: در دوره‌های قبلی انتخابات دیده می‌شد کاندیدا‌ها و هواداران آن‌ها روی دیوار خانه‌های مردم، پل‌ها و دیگر اماکن عمومی اقدام به تبلیغات می‌کردند که این کار چهره شهر را نازیبا می‌کند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.