سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشاور اسد: دشمن صهیونیستی در شکستن اراده ملت فلسطین ناکام ماند

مشاور رئیس‌جمهور سوریه گفت دشمن صهیونیستی در شکستن اراده ملت فلسطین ناکام ماند، چون آن‌ها در غزه، کرانه باختری و سرزمین‌های ۱۹۴۸، متحد شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، بثینه شعبان، مشاور رئیس‌جمهور سوریه در نشستی در دانشگاه دمشق درباره تحولات اخیر در فلسطین گفت حوادث اخیر برای دشمن صهیونیستی و تمام جهان غیرمنتظره بود.

مشاور بشار اسد گفت: دشمن صهیونیستی در شکستن اراده ملت فلسطین ناکام ماند، چون تمام فلسطینیان ساکن در نوار غزه، کرانه باختری، و سرزمین‌های ۱۹۴۸ همگی متحد شدند و فریب تبلیغات دروغ دشمن صهیونیستی را نخوردند.

بثینه شعبان افزود سوریه نیز با جنگ تروریستی و رسانه‌های گمراه کننده مواجه بود که هدف آن دگرگون کردن حقایق بود، اما ارتش سوریه و مردم این کشور در مبارزه با تروریسم که سازمان‌های دولتی و زیرساخت‌ها و تمدن سوریه را هدف قرار داده بود، یکپارچه بودند.

بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه روز پنجشنبه گذشته با هیئتی از رهبران و نمایندگان گروه‌های مقاومت فلسطین دیدار کرد.

بشار اسد در این دیدار ضمن بررسی آخرین تحولات در سرزمین‌های فلسطینی و حملات مداوم رژیم صهیونیستی علیه مردم آن، بر موضع ثابت سوریه در حمایت از مسئله فلسطین به‌عنوان مسئله اصلی امت اسلامی تأکید کرد.

رئیس‌جمهور سوریه با تأکید بر این‌که رژیم صهیونیستی زبان صلح یا گفت‌وگو را نمی‌فهمد و حضور آن در این منطقه مبتنی‌بر ارعاب و تعدی به مردم و نقض حقوق آن‌ها است، تصریح کرد که کشورش به حمایت از مبارزه مردم فلسطین و مقاومت مشروع آن ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.