سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشارکت ۳۵ میلیارد ریالی خیران خراسان جنوبی در پویش ضیافت همدلی

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی از مشارکت بیش از ۳۵ میلیارد ریالی خیران و هم استانی ها در پویش ضیافت همدلی خبر داد.

عرب نژاد مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت‌: این پویش در ماه مبارک رمضان و با هدف تأمین بسته های غذایی و بهداشتی، غذای پرسی و افطاری ساده با مشارکت موسسات خیریه تحت پوشش استان اجرا شد.

او افزود: مردم مومن و روزه دار خراسان جنوبی کمک های خود را به صورت غذای گرم، بسته معیشتی و اقلام بهداشتی در اختیار موسسات خیریه و ادارات بهزیستی استان قرار دادند تا در اولین فرصت به دست نیازمندان و خانواده های تحت پوشش بهزیستی برسد.

عرب نژاد بیان کرد: امسال ۵۳۰ میلیون ریال فطریه و ۲۸۰ میلیون ریال کفاره توسط ادارات بهزیستی و مراکز دولتی جمع آوری شده است.


بیشتر بخوانید


مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی همچنین از جمع آوری ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال فطریه و ۲ میلیون ریال کفاره توسط موسسات و مراکز خیریه تحت نظارت بهزیستی در سطح استان خبر داد.

او با اشاره به اینکه این مبالغ بین جامعه هدف نیازمندان بهزیستی، فرزندان مراکز نگهداری شیرخوارگاه و مراکز نگهداری معلولان توزیع می‌شود گفت‌: ۲ هزار و ۱۴۵ بسته ماکارونی از محل کفارات بین مددجویان و افراد دارای معلولیت تحت پوشش بهزیستی در سطح استان توزیع شد.

انتهای پیام/ ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.