سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران سقز:

مشارکت در انتخابات توطئه دشمنان را خنثی می‌کند

رستمی گفت: مشکلات ناشی از تحریم‌ها و عملیات روانی دشمن از آسیب‌های فرا روی انتخابات است که باید با مشارکت مردم خنثی شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،  حسن رستمی مسئول نهاد نمایندگی، ولی فقیه گفت: حل مشکلات معیشتی و فرهنگی با نوسازی مدیریتی حل می‌شود بنابراین مستلزم حضور حداکثری و انتخاب اصلح توسط ملت است.

رستمی اظهار داشت: دستاورد‌های انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف جهانی و داخلی، موجب استقلال کشور، بیداری جهان اسلام، عدم وابستگی به بیگانگان و پیشرفت کشور در ابعاد مختلف شده است.

او اضافه کرد: همچنین حضور مردم در صحنه و اداره امور کشور از طریق مراجعه به آرای عمومی و برگزاری انتخابات از مهمترین دستاورد‌های نظام اسلامی بوده است.

حسن رستمی مسوول نهاد نمایندگی، ولی فقیه در بخش دیگری از سخنان خود به معرفی کاندیدای اصلح پرداخت و گفت: از دیدگاه امام راحل (ره) تعهد به اسلام ناب، آشنایی با مشکلات مردم و مصالح جامعه، داشتن روحیه مبارزه با فساد، شجاع، صادق و قانونمدار بودن از ویژگی‌های کاندیدای اصلح است.

مسوول نهاد نمایندگی، ولی فقیه در سپاه پاسداران سقز یادآور شد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب، کاندیدای اصلح باید مومن و با ایمان، دارای عملکرد و روحیه جهادی و انقلابی، تحول آفرین و دارای برنامه مناسب برای اداره و پیشرفت کشور باشد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.