سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشن ایثار و پیروزی در شبکه جهان بین

به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری با تولید و پخش برنامه‌های مختلف این روز را گرامی می‌دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، یوسف افشاری نیا مدیر کل صدا و سیمای استان چهارمحال و بختیاری گفت: آزادسازی خرمشهر یکی از مهم‌ترین اهداف در دوران دفاع مقدس بوده است، به همین مناسبت سیمای استانی شبکه جهان بین با تهیه و تولید برنامه‌هایی یاد و خاطره دلاورمردی‌های عملیات بیت المقدس را ارج می‌نهد.


او افزود: سیمای جهان بین در برنامه "چشم انداز" با دعوت از فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) و مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، در خصوص عملیات بیت المقدس و رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان اسلام که منجر به آزادسازی شهر خرمشهر و روز مقاومت و پیروزی گردید گفتگو می‌کند و یاد و خاطره آن روز‌ها را گرامی می‌دارد.

میان برنامه، سرود و موسیقی از دیگر بخش‌های این برنامه هستند که به تهیه کنندگی هوشنگ رحیمی، کارگردانی فرحناز حاتم پوری، اجرای سیدجلیل رضوی و تدوین گری خدیجه ملک پور روز دوشنبه سوم خرداد ماه ساعت ۱۸ تقدیم بینندگان می‌شود.


بیشتر بخوانید



افشاری نیا افزود: برنامه تلویزیونی "زیر یک سقف" هم با دعوت از رزمندگان غیور استان که در عملیات بیت المقدس حضور داشتند خاطره فداکاری‌های مردان غیرتمند آن دوران را زنده و مرور می‌کند.

او گفت: این برنامه با دعوت از کارشناسان خبره پیرامون سوم خرداد، روز مقاومت و پیروزی و دلیری بسیجیان و غیورمردان ایران اسلامی صحبت کرده و مخاطبان جوان را با حال و هوای آن روز‌ها بهتر آشنا می‌کند. "زیر یک سقف"به تهیه کنندگی و کارگردانی طیبه اسماعیلی، اجرای سوسن حبیبی و پریسا شیرازی روز دوشنبه ساعت ۱۰ از سیمای جهان بین پخش می‌شود.

افشاری نیا افزود: ارتباط زنده تصویری با صدا و سیمای مرکز آبادان و پخش تصاویر و گزارش‌هایی از شهر قهرمان پرور خرمشهر از دیگر برنامه‌های معاونت سیمای جهان بین برای گرامیداشت سوم خرداد است.


گفتنی است این ارتباط تصویری در روز سه شنبه چهارم خرداد مصادف با روز دزفول، روز مقاومت و پایداری برقرار خواهد شد.

مدیرکل شبکه استانی جهانبین افزود: با فرا رسیدن سالروز فتح خرمشهر معاونت صدای استانی، ویژه برنامه"خرمشهر معجزه عشق" را روی آنتن می‌برد.


این برنامه به تهیه کنندگی شهرزاد شاهسمندی، گویندگی و نویسندگی زهرا خنکداری و گزارشگری مرضیه نادری ساعت ۹ روز دوشنبه سوم خرداد از صدای جهان بین پخش می‌شود.


ارتباط تلفنی با صدا و سیمای مرکز آبادان و مرور خاطرات عملیات بیت المقدس و حال و هوای خرمشهر در سال ۱۳۶۱، گپ و گفت با یکی از رزمندگان دلاور استان که در عملیات بیت المقدس حاضر بوده است، پادکست، بسته‌های صوتی، پیامک و تلفن‌های مردمی، گزارش، بسته‌های صوتی همکاران افتخاری، موسیقی و ترانه از بخش‌های بسیار متنوع این برنامه هستند.


افشاری نیا گفت: معاونت خبر چهارمحال و بختیاری نیز با پوشش رویداد‌های خبری در شهرستان‌های مختلف استان، تهیه گزارش سه دقیقه‌ای از نقش رزمندگان غیور استان در عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر، شهر مقاومت و همبستگی در سه بخش تلویزیون و دو بخش رادیو و بارگزاری خبر‌ها در صفحه خبرگزاری و کانال‌های فضای مجازی، این رویداد عظیم و ماندگار تاریخی را ارج می‌نهد.

او افزود: معاونت فضای مجازی هم با تهیه و تولید ۴ پوستر و عکس نوشت، تولید یک ویدئوکست، اطلاع رسانی از رویداد‌های آزادسازی خرمشهر و انعکاس اخبار در بستر‌های مختلف فضای مجازی و سایت مرکز خاطرات سوم خرداد را در یاد‌ها زنده و ماندنی می‌کند.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.