معاون استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مردم با حضور خود در پای صندوق‌های رای، آینده خوبی را برای کشور و خودشان رقم خواهند زد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جعفر مردانی معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: مردم با حضور پرشور در پای صندوق‌های رای و مشارکت حداکثری، همانند میدان نبرد در دوران دفاع مقدس بار دیگر در مقابل دشمنان نظام جمهوری اسلام ایران خواهند ایستاد.

او با اشاره به نزدیک بودن زمان انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا افزود: مردم با حضور خود در پای صندوق‌های رای، آینده خوبی را برای کشور و خودشان رقم خواهند زد و ارتباط ناگسستنی خود را با نظام جمهوری اسلامی را به جهانیان اثبات خواهند کرد.


بیشتر بخوانید


مردانی اضافه کرد: دشمنان با فشار‌ها و تحریم‌های اقتصادی به دنیال ضربه‌زدن به نظام هستند و می‌خواهند مردم را از انقلاب و نظام مایوس کنند، در صورتی که مردم با هوشیاری و حضور خود در صحنه انتخابات، دشمن را ناکام خواهند گذاشت.

او با اشاره به فرارسیدن سوم خراد سالروز آزادسازی خرمشهر، ادامه داد: عملیات غرور آفرین بیت‌المقدس نماد شجاعت و ایثارگری غیورمردان ایران اسلامی و منشا تحولات بنیادین در جنگ تحمیلی و زمینە‌ساز پیروزی‌های بزرگ در برابر دشمنان انقلاب اسلامی است.

مردانی گفت: با توجه به محدودیت‌های کرونایی باید از ظرفیت رسانه و فضای مجازی نسبت به تبیین و بازنمایی فتح خرمشهر و تاثیرات آن در استحکام انقلاب اسلامی و روحیه خودباوری استفاده کرد.

او افزود: به منظور تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تمامی دستگاه‌های اجرایی ملزم به همکاری در برگزاری برنامه‌های مختلف در سالروز سوم خرداد هستند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار