سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موج انتخابات کرج بالاگرفت

فرماندار ویژه شهرستان کرج گفت: بیش از ۵۰۰ خبر انتخاباتی در رسانه‌های مرکز استان منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، غفور قاسم پور، معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه شهرستان کرج گفت: تمامی بستر‌ها برای برگزاری انتخابات پر شور روز بیست و هشتم خردادماه در این شهرستان فراهم شده است و تا به امروز رسانه‌ها بیش از ۵۰۰ خبر انتخاباتی را از آخرین اقدامات ستاد انتخابات شهرستان کرج پوشش داده اند.

او افزود: همکاران ما در هیئت های نظارت و اجرایی در انتخابات سعی دارند به نحو احسن وظیفه اجرا و نظارت بر فرایند‌های برگزاری انتخابات را به انجام رسانند.

قاسم پور گفت: بستر‌ها برای برگزاری انتخابات بیست و هشتم خردادماه در شهرستان کرج فراهم شده است که ازهمگی تشکر و قدردانی می کنم.

او افزود: کمیته‌های ستاد انتخابات شهرستان کرج برای تجهیز شعب اخذ رأی، تعیین نمایندگان فرماندار آماده هستند و زیرساخت‌های فناوری اطلاعاتی و ارتباطی، امکانات لازم به منظور تجمیع و توزیع صندوق‌های اخذ رأی، فراهم شده است.

قاسم پور گفت: طرح امنیت انتخابات در شهرستان کرج آماده شده و نقشه مدیریت ترافیک روز انتخابات در شهرستان کرج نیز پیش بینی شده است.

او افزود: پشتیبانی‌های لازم برای برگزاری انتخابات ۲۸ خردادماه که همزمان دو انتخابات ملی و استانی است و کار بسیار سنگین و وسیعی در مرکز استان البرز در جریان انجام است.

انتهای پیام/د.خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.