سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گفتگو با ملی‌پوش اصفهانی تیم لوکوموتیو روسیه؛

روسیه بهترین لیگ فوتبال‌ساحلی دنیاست / جام‌جهانی مهم‌ترین دستاورد هر بازیکن است

شرکت نکردن ما در جام‌جهانی ضربه‌سنگینی به فوتبال‌ساحلی ایران می‌زند.

امیرحسین اکبری لژیونر ملی‌پوش اصفهانی تیم فوتبال ساحلی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، درخصوص حضورش در لیگ روسیه و شرایط مسابقات فصل جدید گفت: ۲۸ اردیبهشت، مرحله لیگ روسیه در شهر ساراتف آغاز شده، شرایط تیم خداروشکر خوب است. چند جلسه همراه تیم تمرین کرده‌ایم، شاکله تیم از فصل گذشته حفظ شده، محمد احمدزاده هم از تیم اسپارتاک به جمع ما اضافه شده است و می‌رویم که بهترین عملکردمان را در لیگ روسیه داشته باشیم.

او افزود: مسابقات روسیه به‌صورت مجتمع در شهر سن‌پترزبورگ، ساراتف و مسکو و با ۸تیم برگزار می‌شود که ۶تیم به مرحله بعد می‌روند، فدراسیون روسیه زمان مشخصی برای اتمام مسابقات به ما اعلام نکرده است.

اکبری با اشاره به اینکه روسیه بهترین لیگ فوتبال‌ساحلی دنیا را دارد گفت: درحال‌حاضر بهترین لیگ فوتبال‌ساحلی دنیا لیگ روسیه است، اکثر بازیکنان ملی‌پوش کشور‌های مختلف حضور دارند، بهترین رقیب ما در روسیه تیم کریستال است که بازیکنان ملی‌پوش زیادی دارد.


ملی‌پوش اصفهانی ادامه داد: در لیگ روسیه همزمان فقط دو بازیکن خارجی می‌توانند در زمین بازی کنند و این قانون باعث‌شده بازیکنان باکیفیت جذب تیم‌ها شوند و بازیکنان جوان فرصت هنرنمایی داشته باشند.

اکبری درباره واکسینه‌شدن بازیکنان بیان داشت: برای حضور در روسیه باید تست کرونا داده شود، درخصوص واکسن کرونا هنوز صحبتی برای تزریق انجام نشده، اما احتمالا در مراحل بعدی این اتفاق رخ دهد.

لژیونر تیم لوکوموتیو روسیه در پاسخ به این سوال که اتفاقات اخیر تیم‌ملی و عدم حضور در جام‌جهانی گفت: یک‌سری اتفاقاتی در یک ماه گذشته برای تیم‌ملی افتاد که مهم‌ترینش عدم حضور ما در جام‌جهانی بود و این قضیه پشت مصاحبه‌ها گم شد؛ در هر خانواده‌ای اختلافاتی هست، اما بازگوکردنش به‌شکلی نادرست در شان فوتبال‌ساحلی نیست.

او خاطرنشان کرد: ما خودمان هم نمی‌دانیم چه اتفاقاتی افتاد که در جام‌جهانی نخواهیم بود و این یک موضوع بسیار ناراحت‌کننده است. فکر نمی‌کنم این اتفاقات به کمیته فوتبال‌ساحلی مربوط شود و به فدراسیون برمی‌گردد.

ملی‌پوش اصفهانی با بیان اینکه عدم امکانات مناسب دلیل ناکامی‌های اخیر تیم رنکینگ ۲ جهان بوده خاطرنشان کرد: نبود منابع‌مالی، برگزار نشدن اردو‌های بین‌المللی و بازی‌های مناسب و نداشتن امکانات باعث نتیجه‌نگرفتن ما در رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی پاراگوئه شد و این ناکامی سر زبان‌ها افتاد. به‌عنوان یک بازیکن در این مسائل دخالت نمی‌کنم، چون وظیفه‌ام بازی کردن است.

اکبری در پایان با تاکید بر اینکه روسیه در بهترین شرایط قرار دارد و عدم حضور ما در جام‌جهانی یک ناکامی بزرگ است گفت: روسیه میزبان جام‌جهانی‌ست که متاسفانه ما در آن حضور نداریم. شرکت نکردن ما در جام‌جهانی ضربه‌سنگینی به فوتبال‌ساحلی ایران می‌زند، این جام‌جهانی برای بازیکنان جوان و باتجربه بسیار اهمیت داشت چرا که جام‌جهانی مهم‌ترین دستاورد هر بازیکن در ویترین افتخاراتش است.

 

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۶:۳۰ ۰۱ خرداد ۱۴۰۰
افتخار اصفهان